gamecube spellen overbelicht via 'spider' kabel

Pagina: 1
Acties:

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:06

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Via de vrienden van lik sang heb ik recentelijk een spider kabel gekocht. Volledige naam: 'perfect 10 unversal s-video AV cable'van het merk Farmer.
Wat deze kabel doet is slechts een scart aansluiting in gebruik nemen, en dan de mogelijkheid bieden om 10 consoles via deze kabel te gebruiken. Helaas zitten er op deze kabel maar 4 aansluitingen (nintendo, playstation, x-box en dreamcast) dus zal ik nog onderling moeten swappen tussen mijn nintendo systemen, maar dat maakt niet zoveel uit.

Ik heb deze kabel gestest met mijn playstation 2 en dat ging prima. Toen ik ditzelfde deed met mijn cube ging het echter niet goed. Het beeld was overbelicht en ik had geen geluid. Echter geluidsproblemen heb ik ook al vaker gehad wanneer bv mijn dvd speler aanstond, en na het uitzetten van mijn playstation gaf mijn cube normaal geluid.
MAAR....het beeld bleef hetzelfde, vreselijk overbelicht. Mijn vraag is, of iemand evaring heeft met deze kabel en weet of dit normaal is of niet.
Tevens vraag ik me ook af of ik deze cable veilig kan gebruiken met mijn oudere nintendo consoles, omdat er in de cube handleiding specifiek wordt gewaarschuwd de cube kabel niet met de oudere consoles te gebruiken.......bvd.

10 second ninja DONE