Toon posts:

[JSP] Tomcat + SyBase

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Ik heb een Tomcat(5.5.4) server draaien. Deze werkt prima en heb het ook getest. Nu wil ik er een SyBase database aan hangen. Alleen dit krijg ik niet aan de praat.

Om mijn JSP deel te maken gebruik ik "Forte for java". Als ik mijn script wil runnen dan werkt hij goed! Ik zie ook dat hij mijn database aanroept. Run ik precies hetzelfde script, alleen dan vanaf mijn server, dan wil hij hem niet pakken, hij start dan ook de database niet op. (ook als ik hem handmatig opstart dan pakt hij hem niet).

Wie o wie kan mij zeggen wat ik verkeerd doe en wat ik nog moet instellen.

Alvast bedankt

P.S.
Ik heb het GO(T)OGLE al doorzocht, maar zonder succes |:(

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:44

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Kijk eens in de logfiles van Tomcat. Hierin staan vast wel meldingen waaruit je kan afleiden wat ir mis is met je configuratie of je code.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:10:
Kijk eens in de logfiles van Tomcat. Hierin staan vast wel meldingen waaruit je kan afleiden wat ir mis is met je configuratie of je code.
Hier de LOG:
SEVERE: IOException while loading persisted sessions: java.io.WriteAbortedException: writing aborted; java.io.NotSerializableException: login.UptodateDb
java.io.WriteAbortedException: writing aborted; java.io.NotSerializableException: login.UptodateDb

uptodate is de database. uptodate is de database classe.
Maar wat er nu fout gaat??? Ikke niet weet....

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:44

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Lees aub de P&W FAQ - De "quickstart" eens door. We missen nu echt nog teveel informatie om zo te gokken wat er mis gaat

En lees ook P&W FAQ - Leer **** debuggen!! eens door. Mocht dat niet helpen post dan eens je relevante code van het stuk waar het mis gaat en leg uit wat je zelf al geprobeerd hebt om het op telossen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney