Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] search highlight betekenis

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als je bijvoorbeeld via google een pagina bezoekt met google's cache dan zie je bovenaan een overzicht van de woorden waarop je gezocht hebt met kleurtjes. Zou wel een handige feature zijn als het op GoT ook kan :)

voorbeeld

En ik meen mij te herinneren dat ik een paar dagen geleden ofzo een linkje tegenkwam die searchen deed in een topic en alleen de relevante posts liet zien (de rest dus niet). Kan dit kloppen? En hoe doe ik dit dan?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 23:24
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 06:53:
Als je bijvoorbeeld via google een pagina bezoekt met google's cache dan zie je bovenaan een overzicht van de woorden waarop je gezocht hebt met kleurtjes. Zou wel een handige feature zijn als het op GoT ook kan :)
Zoek bovenin met de QuickSearch eens in "Dit Topic" :P Dan krijg je mooie kleurtjes :)

edit:
Oh, wacht, je bedoelt ook echt dat je een legenda erbij krijgt bovenaan?
Sorry, verkeerd begrepen dan :)

[ Voor 19% gewijzigd door Xander op 06-12-2004 07:19 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 06:53:
En ik meen mij te herinneren dat ik een paar dagen geleden ofzo een linkje tegenkwam die searchen deed in een topic en alleen de relevante posts liet zien (de rest dus niet). Kan dit kloppen? En hoe doe ik dit dan?
[search=search] en dan heb je onderan bij elk resultaat zoiets als dit staan:
document matched: search (100%) | Soortgelijke onderwerpen | Alleen berichten in dit topic met trefwoorden tonen
Daarop klikken, et voila. In een topic zoeken met de quicksearch bovenaan levert hetzelfde op geloof ik.

Met de search highlighting heb je vijf kleuren die steeds in dezelfde volgorde terugkomen (Search highlighting is gaaf \o/), en bij elk bericht staat rechtsonder "Matched: Search, gaaf" om aan te geven welke woord(en) er zijn gevonden in dat bericht. :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Cool he :P
Dat hebben we dusch al \o/

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.