[XP] Na inloggen als administrator gebeurd er niets

Pagina: 1
Acties:

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09-2025
ok het probleem is het volgende:

Mijn pc staat eigenlijk altijd aan, schakel ik hem een keertje uit, doet hij het niet meer.

Smiddags zet ik me pc weer aan, login as administrator, het inloggen duurt een eeuwigheid, op een gegeven moment wordt het scherm zwart.
Mijn muispijltje is zichtbaar en kan ik ook gewoon bewegen, maar verder gebeurd er totaal niets...alt+ctrl+del werkt niet

na ongeveer 3 uur zo gestaan te hebben, wilde ik rebooten en dan naar safe mode met netwerk mogelijkheden, dat werkte ook niet, het enige dat werkt is normale safe mode.

Ik heb services.msc al door gespit naar rare dingen, in me register alle run* etc nagekeken, maar er is helemaal niets veranderd. In safe mode, spybot/ad-aware/virusscanner gedraait ook hier kwam niets uit.
In device manager, alle netwerk adapters disabled (het leek mij in eerste instantie een netwerk probleem want normale safe mode werkt wel)
System restore haalt ook niets uit

- specs -

Windows XP Proffesional SP2
k8v se deluxe mobo (laatste nieuwe bios geladen,helpt ook niets)
amd64 3200+
1024MB DDR (heb ook al ander geheugen geprobeerd,maakt niets uit)
2 HDD's:

C:> windows schijf (40GB)
D:> overige schijf (80GB)

Mocht blijken dat ik het beste winxp opnieuw kan installeren, is het dan mogelijk om een registerdeel mee te nemen (voor de geinstalleerde software) zodat het bij de nieuwe installatie gewoon werkt

als nog meer info gewenst is hoor ik het graag