Nee, geen geklaag over de muziek van NFSU2, vind dat er nog zeker een aantal acceptabele nummers tussen zitten, en ik kan er prima meer racen. Maar ik wil meer, meer, meer, meer
Dus ging ik eens kijken of er een manier is om muziek te kunnen toevoegen (bij NFSU 1 had je bijv. een music importer)
Zo gezegd, zo geziggiedaan. Na 2 minuten op Google te hebben rondgescrolled was ik er al achter dat er NOG geen music importer voor NSFU 2 was en dat die van NFSU 1 niet op NSFU 2 werkte. Door de directories scrollend kwam ik tot de conclusie dat de muziek zich wel in het bestand sdata.viv moest bevinden (? lijkt me wel tenminste, bij spellen doen ze meestal alle muziek in zo'n comprimeerbestand) Maar ja, hoe open je nou zo .viv?
Ik ging weer op Google rondscrollen, en kwam bij het programmaatje VIvmagic uit, wat je blijkbaar kon gebruiken voor een eerdere versie van NFS, en voor een of ander NBA-spel, waarbij je de skins in het comprimeerbestand skins.viv kon aanpassen. Ik gebruik dat programmaatje dus op sdata.viv.... is het volgens dat programmaatje geen .viv bestand
Ellende en rampspoed! Hier kun je dat programmatje vinden: http://www.edgefiles.com/files/4341.html
(Die music importer bij NFSU 1 werkte toch met .asf, of niet?)
Tja, het werkt dus niet, maar is hier niet iemand die er iets mee kan?
Ik ben immers ook maar een huis-tuin en keukennogwat wat betreft computerkennis.... Ik wil namelijk meer muziek
Zo gezegd, zo geziggiedaan. Na 2 minuten op Google te hebben rondgescrolled was ik er al achter dat er NOG geen music importer voor NSFU 2 was en dat die van NFSU 1 niet op NSFU 2 werkte. Door de directories scrollend kwam ik tot de conclusie dat de muziek zich wel in het bestand sdata.viv moest bevinden (? lijkt me wel tenminste, bij spellen doen ze meestal alle muziek in zo'n comprimeerbestand) Maar ja, hoe open je nou zo .viv?
(Die music importer bij NFSU 1 werkte toch met .asf, of niet?)
Tja, het werkt dus niet, maar is hier niet iemand die er iets mee kan?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 04:17 ]