wij zitten een beetje met een dilema, wij hebben een pc nodig die tegelijkertijd meerdere MPEG encoderingen moet kunnen maken.. In principe niet zo'n probleem met alle kaarten die er tegenwoordig bestaan.. Wij zaten echter aan een Dual CPU systeem te denken om alle gegevens sneller te kunnen verwerken maar nou blijkt dat haast geen enkel video editing programma gebruik maakt van dual cpu's?? daarbij komt nog kijken dat een dual bord vaak maar ddr400 geheugen aan kan...
kan iemand mij vertellen waarom wij niet gewoon de snelste single cpu computer kopen die mogelijk is? zoiets van 4GB DDR500/667ram met een TB aan hd ruimte op nieuwe 16mb cache schijven in raid0 ofzo..
budget gaat tot de 6,000 euro +/-
3 tft monitors nodig op 1 kaart als het kan... en voor de grap het liefst iets wat ook spellen aan kan
ik begrijp alleen niet waarom bvb SGI en Pinnacle workstations wel dual cpu's hebben...
als er voor de rest niet echt nut voor is.. tenzij zij speciale software hebben natuurlijk..
iemand ervaring mee?
er zal ook op worden geanimeerd... met Digital Fusion enz..
kan iemand mij vertellen waarom wij niet gewoon de snelste single cpu computer kopen die mogelijk is? zoiets van 4GB DDR500/667ram met een TB aan hd ruimte op nieuwe 16mb cache schijven in raid0 ofzo..
budget gaat tot de 6,000 euro +/-
3 tft monitors nodig op 1 kaart als het kan... en voor de grap het liefst iets wat ook spellen aan kan
ik begrijp alleen niet waarom bvb SGI en Pinnacle workstations wel dual cpu's hebben...
als er voor de rest niet echt nut voor is.. tenzij zij speciale software hebben natuurlijk..
iemand ervaring mee?
er zal ook op worden geanimeerd... met Digital Fusion enz..
..::[ Bass for Breakfast ]::..