Toon posts:

Welke Media All-In-One applicatie?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik ben op zoek naar een mooi programmatje dat voor mij tv, dvd, divx, mp3, foto's, radio en de hele rambam afspeelt. Die zijn er natuurlijk volop, maar het mooiste leek me om het fullscreen op m'n tv te laten spelen, terwijl ik lekker een briefje ofzo zit te tikken. ATI en NVIDIA hebben hun MMC en ForceWare, maar ATI hapert als ik deze feature aanzet (alsof je 8-bit mp3 afspeeld), en NVIDIA ondersteund in fullscreen geen multitasken en bovendien geen tv van ati kaarten. Weet iemand wat ik moet hebben?

Grtz, een wanhopige boom 8)7

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 10:56

Turkish

zhé germans

Al eens gedacht aan MCE 2005, denk dat dat wel prima werkt in jouw geval ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
MCE ondersteund nog geen radeon 9600. En die heb ik :(
Ik zoek iets dat gewoon werkt zonder dat je je hele kast overhoop hoeft te halen :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al kunnen vinden met bijvoorbeeld Google? Verder verander ik je topictitel nog even zodat je vraag er iets duidelijker in staat :)

We verwachten op GoT dat je zelf uitgebreid onderzoek doet naar de mogelijkheden. Zoals Turkish al zegt bijvoorbeeld MCE. Talloze topics in Windows Operating Systems momenteel die dit product van alle kanten belichten. Lees Software Algemeen - Beleid nog even goed door. Denk dat er veel handige tips in staan die je snel op weg helpen op GoT :)

All-in-one Media centre > Welke Media All-In-One applicatie?*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters