changenotes.com - hoe af te melden?

Pagina: 1
Acties:

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
(Ik weet niet of dit het goede subforum is, maar ik zou anders niet weten waar ik het zou moeten melden.)

Ik heb een probleem met de site changenotes.com. Deze site houdt wijzigingen in web pages in de gaten en mailt je als er dingen gewijzigd zijn.

Het probleem: ik heb mij daar ooit met twee e-mail adressen geregistreerd en wil me nu unsubscriben. Echter, dat lukt niet. Ik moet daarvoor inloggen en het wachtwoord wat ik initieel heb opgegeven werkt niet. Oke, geen probleem zou je zeggen, dan vragen we toch om het wachtwoord te mailen. Zo gezegd, zo gedaan. De site zegt dat het wachtwoord gemaild is, maar er verschijnt niets. Ik heb ook al het "contact" formulier ingevuld op de site, maar ik krijg geen reaktie.

Iemand een idee hoe ik me hiervoor afmeld? Ik krijg nu dagelijks mail van deze site waarop ik niet zit te wachten.

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 16:32

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Stuur een mail naar postmaster of webmaster @ changenotes.com en vraag om hulp.

Nothing is a problem once you've debugged the code

• Stamgastje
Heb ik idd ook gedaan (postmaster dan), webmaster heb ik net even geforward. Maar ook al een paar uur geen reactie op gehad (postmaster). Even afwachten of ik nog een bounce krijg...

Update: als je het over de duivel hebt enzo... krijg nu een bounce voor webmaster@changenotes.com. Hieruit leid ik af dat mijn mail naar postmaster@changenotes wel aangekomen is (geen bounce bericht vooralsnog). Nou ja, nog maar even afwachten dan.

[ Voor 46% gewijzigd door Stamgastje op 06-12-2004 01:24 ]

• Stamgastje
En nog steeds geen reply van postmaster@changenotes.com.

Het lijkt er op dat die lui gewoon helemaal geen thuis geven. Zijn er meer mensen met deze ervaring? Anders ga ik denk ik maar even dat hele domein blocken op mijn mail server. Erg irritant dat je je niet gewoon kunt unsubscriben (het lijkt wel spam zo).

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-02 13:54

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ander een berichtregel instellen in Outlook, dat hij die mails van de server verwijdert meteen?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes