Daikin 4MXM68A2V1B9 + FTXA50C2V1BB + 2x FTXM25A5V1B + FTXM20A5V1B. SolarEdge 13960 Wp PV array + SE9K inverter
Verwijderd
Het ligt er maar net aan hoeveel, hoe groot (klein), hoe dicht bij elkaar. Als het 1 spoortje is, redelijk dik en zonder andere spoortjes in de buurt zou het wel moeten lukken. Als het 10 spoortjes zijn, superdun en met veel andere zooi eromheen --> ik vrees het ergste...
Je hebt voor een paar euro's zilververf bij de elektroboer. Tenzij je zelf al denk dat het onhaalbaar is zou ik gewoon een poging wagen.
Plakbandjes langs de zijkanten, verven, plakband weg en voila, een mooi, dun lijntje zilververf
.
Succes, hopen dat je die lekkere proc van je weer aan de praat krijgt
.
Plakbandjes langs de zijkanten, verven, plakband weg en voila, een mooi, dun lijntje zilververf
Succes, hopen dat je die lekkere proc van je weer aan de praat krijgt
met potlood een verbinding tekenen helpt soms ook wel eens
Is alleen niet echt permanent helaas. =/
Zonde 
Ik denk dat je met zilverlijm de grootste kans op slagen hebt
Als je een foto hebt, weten wij meer
Ik denk dat je met zilverlijm de grootste kans op slagen hebt
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
dank voor deze tips!
de foto komt eraan, ik wacht op de goede camera
ik moet een stuk of 8 traces repareren op een oppervlakte van 5 x 5 mm. lijkt me bijna onmogelijke taak, maar waar een wil is
misschien moet ik maar es een microscoop opscharrelen.
de foto komt eraan, ik wacht op de goede camera
Daikin 4MXM68A2V1B9 + FTXA50C2V1BB + 2x FTXM25A5V1B + FTXM20A5V1B. SolarEdge 13960 Wp PV array + SE9K inverter
sucses..heb een keer geprobeerd om een flatcable van een toetsenboord laptop te repareren. Door m'n lompheid was tie half doorgescheurd!!...
Kreeg dat mooi nie voor elkaar
....ben benieuwd naar jou bevindingen.
Kreeg dat mooi nie voor elkaar
Tubes....It's what make music music!
zilververf/ potlood? Wel zorgen dat je geen ohmse contacten krijgt! (= niet goed aansluiten)
Volgens mij loopt er bij de proc's heel wat stroom door die banen. Bij de meeste zilververf oplossingen zijn het vooral switches die je verbind, waar toch niet veel stroom door loopt.
Je wilt niet dat er een hot-spot onstaat die tijdens bedrijf opeens een baan wegsmelt (ik weet niet of dat kan)
Volgens mij loopt er bij de proc's heel wat stroom door die banen. Bij de meeste zilververf oplossingen zijn het vooral switches die je verbind, waar toch niet veel stroom door loopt.
Je wilt niet dat er een hot-spot onstaat die tijdens bedrijf opeens een baan wegsmelt (ik weet niet of dat kan)
U vraagt, wij antwoorden.
Op zich een goed punt, maar hoe wil je het anders doen? Solderen op een dergelijke schaal is niet haalbaat zonder zeer speciale apparatuur. Ik denk dat zilververf zijn enige mogelijkheid is. Potlood zal te makkelijk weer verdwijenen en een te hoge weerstand hebben ben ik bang ...MeMoRy schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:46:
zilververf/ potlood? Wel zorgen dat je geen ohmse contacten krijgt! (= niet goed aansluiten)
update: ik w8 nog steeds op de camera waarmee ik een normaal macro shot van de gewonde CPU kan nemen.
ik ga gewoon proberen de CPU de fixen. nee heb je, ja kun je krijgen nietwaar? is er een kans dat ik de boel kort sluit en m'n hele mobo/mem etc. naar de filistijnen help?
ik ga gewoon proberen de CPU de fixen. nee heb je, ja kun je krijgen nietwaar? is er een kans dat ik de boel kort sluit en m'n hele mobo/mem etc. naar de filistijnen help?
Pagina: 1