Ik heb op het forum gezocht en in diverse boeken gebladerd maar ik heb niets kunnen vinden
Ik ben een resource retriever voor vb.net het maken en daarbij moet ik de resource types gaan enumen, bij vb 6 kon je gewoon doodleuk addressof gebruiken maar dat vonden ze zeker te makkelijk gaan
Ik heb zelf al iets gemaakt maar hij voert de code gewoon niet uit, het openen van de resource gaat gewoon vlekkeloos alleen dus het enumen ervan gaat mis
Dit is wat ik heb, er zit dus een fout in, ik weet niet hoeveel ervan fout is
als ik bij de aanroeping met f8 eroverheen ga gebeurt gewoon niets, maak ik een break op de enumtypesfunc wordt die nooit aangeroepen
Hopelijk heeft iemand ervaring hiermee.
Ik ben een resource retriever voor vb.net het maken en daarbij moet ik de resource types gaan enumen, bij vb 6 kon je gewoon doodleuk addressof gebruiken maar dat vonden ze zeker te makkelijk gaan
Ik heb zelf al iets gemaakt maar hij voert de code gewoon niet uit, het openen van de resource gaat gewoon vlekkeloos alleen dus het enumen ervan gaat mis
Dit is wat ik heb, er zit dus een fout in, ik weet niet hoeveel ervan fout is
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Declaraties:
Private Delegate Sub EnumTypesFuncProc(ByVal hModule As Long, ByVal lpType As Long, ByVal lParam As Long)
Private Declare Function EnumResourceTypes Lib "kernel32.dll" Alias "EnumResourceTypesA" (ByVal callback As EnumTypesFuncProc) As Int32
Functie:
Private Sub EnumTypesFunc(ByVal hModule As Long, ByVal lpType As Long, ByVal lParam As Long)
MessageBox.Show("JAaaaaaaaaaaaaaa")
End Sub
Aanroeping:
Dim CallBack As New EnumTypesFuncProc(AddressOf EnumTypesFunc)
EnumResourceTypes(CallBack) |
als ik bij de aanroeping met f8 eroverheen ga gebeurt gewoon niets, maak ik een break op de enumtypesfunc wordt die nooit aangeroepen
Hopelijk heeft iemand ervaring hiermee.