[GTA-VC] Display resolutie kan na SAVE niet gewijzigd worden

Pagina: 1
Acties:

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Topicstarter
Ok dit is mijn probleem :

Ik heb het spel GTA- Vice City tot volle tevredenheid geinstalleerd en draaien, no problem with that.

Echter, ik heb reeds een Save gedaan, en kan nu in die save mijn resolutie niet meer wijzigen. Ik kom er, helaas te laat, achter dat mijn resolutie te hoog is, echter als ik naar Options, Display setup toega, dan is die optie donkerder van kleur, en staat er onderin [Option is not available] .

Als ik eerst de display setup inga, en een resolutie kies en daarna mijn gesaved game opstart overschrijft hij die setting met die uit mijn save game.

Is er een manier dat te unlocken op een of andere manier, ik heb al gezocht om te kijken of ik die save game kan manipuleren maar ik zie niks wat me daarbij kan helpen ;(

Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen, behalve mijn game opnieuw overspelen ? (don't like that ofcourse :P )

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
gta_vc.set al eens verwijdert? :) (onder mijn documenten in GTA save map)

• BYM

BYM

Topicstarter
Crash schreef op maandag 06 december 2004 @ 08:18:
gta_vc.set al eens verwijdert? :) (onder mijn documenten in GTA save map)
Hmm, die heb ik nu weggehaald, en de resolutie is nu 640x480, non editable ...

Enig idee hoe ik dat nu kan wijzigen ? :*)

[edit]

Heb dat bestand weggegooid, nieuwe resolutie ingesteld, en daarna pas mijn save game geopend, en tádáááá _/-\o_

Mucho gracias mi GoT amigo :)

[ Voor 21% gewijzigd door BYM op 06-12-2004 23:01 ]

Verwijderd

moet je een keer direct na het opstarten van het spel, dus nog niet je save geladen, naar je opties menu gaan.
je kan gewoon niet in game je res aanpassen, maar wel daarvoor, als het goed is.

• BYM

BYM

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:00:
moet je een keer direct na het opstarten van het spel, dus nog niet je save geladen, naar je opties menu gaan.
je kan gewoon niet in game je res aanpassen, maar wel daarvoor, als het goed is.
Daar was ik ook al achter ja, getuige mijn edit :z :+

Evengoed bedankt voor het goedbedoelde advies :)