Grafimedia branche

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 18:14
Weet niet 100% of dit nog hier in mag of naar de generale discussies maar:

Ik ben momenteel bezig met een project voor school over de grafimedia, hierom het verzoek aan jullie om deze commercial te bekijken en te reageren op de volgende stellingen:

http://www.grafimedia-ietsvoorjou.nl/mm/commercial.mpg

- “TV commercial is bekend bij de doelgroep en spreekt deze doelgroep aan”
- “Een VMBO leerling weet (na kennisneming van vorige campagnes) precies wat de grafimediabranche is, maar vindt dit een ouderwetse branche en heeft dus geen zin in een opleiding in deze branche”
- “Een TV-commercial geeft te weinig informatie”
- “Mijn schoolkeuze wordt bepaald door de schoolkeuze van mijn vrienden en niet door een campagne”

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:57

samo

yo/wassup

Wat leuk voor je!

Maar wat is nu de bedoeling wat wij er mee doen? Moet ik er naar kijken en de vragen beantwoorden? Of alleen maar VMBO studenten? En waarom kopieer je letterlijk de opdracht van je blad, en maak je er niet zelf iets van> Niet dat het dan hier hoort natuurlijk... Ik denk namelijk dat er op jouw school misschien meer doelgroep jongeren rondlopen.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
GoT is niet de plek voor je huiswerk.
En je stellingen kun je zelf ook verzinnen ;)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

• Voor enquêtes kun je het beste de HGA van de betreffende hoofdgroep van tevoren om zijn mening vragen.
;)

Stuur even een mailtje naar wgmods(apehaak)tweakersdotnet met een concrete vraag en topicvoorstel, dan vertellen ze je wel of ze er brood in zien. In principe doen we enquetes niet zoals dit puur met een copy/paste, we willen er ook iets nuttigs voor het forum in zien: breng wat discussievoer aan of iets dergelijks :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.