MacMini M1, 15" Mac Book Pro, 16GB Memory, Canon 5D Mark II, Commodore 64
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Waar kwam je daarmee op uit. Wat zijn de geboden oplossingen en wat werkte daaraan niet? Met welke termen heb je gezocht op Google?
Kan je verder nog iets meer informatie geven over de configuratie, en welke patches je al hebt geïnstalleerd? Ik pas ok nog even je topictitel aan zodat je OS tussen blokhaken vooraan de titel staat. Dit voor de uniformiteit in de titels in Windows Operating Systems, zoals we in Windows Operating Systems - Policy hebben beschreven. Zou je die eens door willen nemen als je hiertoe de kans ziet ?
Kan je verder nog iets meer informatie geven over de configuratie, en welke patches je al hebt geïnstalleerd? Ik pas ok nog even je topictitel aan zodat je OS tussen blokhaken vooraan de titel staat. Dit voor de uniformiteit in de titels in Windows Operating Systems, zoals we in Windows Operating Systems - Policy hebben beschreven. Zou je die eens door willen nemen als je hiertoe de kans ziet ?
Is dat nodig om de dvd in het menu te krijgen? Misschien heb ik wel mp3 op mijn dvd/cd staan. Zou ik toch moeten kunen afspelen met mce lijkt me.mad-dog schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:36:
Heb je wel de benodigde codec geinstalleerd?
Maar nee, ik heb geen dvd codec op dit moment... gewoon een schone xp/mce incl alle updated van windows.
[ Voor 4% gewijzigd door dustin op 05-12-2004 21:42 ]
Over de title...sorry, maar ik zie dat iemand of jij het nu al heeft aangepast. Bedankt voor dat.sanfranjake schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:41:
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Waar kwam je daarmee op uit. Wat zijn de geboden oplossingen en wat werkte daaraan niet? Met welke termen heb je gezocht op Google?
Qua zoeken. ik heb op google gezocht met keywords "mce 2005 nec nd-3500" en mogelijk nog met wat andere.. Ik kwam niet op iets uit waar ik iets aan had. Heb zelf al dingen met updates en settings geprobeerd.. heeft niet geholpen.