[MCE 2005] Mp3-indexering verandert bestandsgrootte*

Pagina: 1
Acties:

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 13:50
Ik loop tegen een vervelend probleem op met mce 2005 wat ik
had verruild voor Freevo omdat ik daar me touchscreen niet gebruiken kan.

Als ik mijn mp3s laat indexeren door MCE, dan gaat MCE niet alleen simpel
wat id3 info extracten, nee ook plaatjes bij zoeken en .ini files en album plaatjes in elke directory zetten. Leuk zou je denken, maar niet voor mij ik merk namelijk dat, dit proces de file groote van de mp3-tjes aanpast. Waardoor als er .sfv files gedraait worden als check, die aangeeft dat de mp3-tjes niet meer goed zijn.

In freevo kan je gewoon een .jpg in de folder als te displayen cover laten zien, waarom doet MCE dit ook niet gewoon? Waarom moet die indexering de groote van de mp3 bestandjes veranderen?

Gelukkig heb ik nog een backup van al mijn mp3s en zodra ik weet hoe ik deze vorm van indexering tegen moet gaan zal ik ze er weer op zetten.

Hoe zorg ik er dus voor dat er puur naar id3 tags wordt gekeken voor indexering en dat verder alles met rust gelaten wordt?

nu ik toch aan het vragen ben, een kort klein vraagje, als ik een muziek video af wil spelen zegt ie dat de video dingen niet geinstalled zijn, terwijl ik als ik uit media center ga em gelijk kan afspelen in WMP. Waarom werkt dit dan niet?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

menn0 schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:27:
Waarom moet die indexering de groote van de mp3 bestandjes veranderen?
Omdat je in MediaPlayer niet uit hebt gezet dat WMP van internet extra info mag halen en je bestanden bij mag werken.
nu ik toch aan het vragen ben, een kort klein vraagje, als ik een muziek video af wil spelen zegt ie dat de video dingen niet geinstalled zijn, terwijl ik als ik uit media center ga em gelijk kan afspelen in WMP. Waarom werkt dit dan niet?
Check het grotere MCE topic eerst daarvoor.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 13:50
Als ik in de WMP 10 library options kijk zie ik daar dat
de download info option gewoon uit staat !

Dus waarom gaat ie toch covers zoeken en .ini files toevoegen?

//edit

Ik heb ondervonden dat je files tot je library moet voegen in wmp en niet
via media center, want die doet waar ze zin in heeft. Dus tip voor
anderen ook, add files tot je library via WMP en niet in media center!

[ Voor 41% gewijzigd door menn0 op 06-12-2004 01:28 ]