Toon posts:

Club radeon 9800 128 MB

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand soms een oplossing voor het volgende probleem?
Ik krijg te hooi en te gras het probleem dat er allemaal ongewenste pixels op mijn scherm verschijnen. (vertikale gestippelde streepjes door alle icoontjes op mijn scherm). Als ik opnieuw de pc opstart gaat het weer even goed. plz help!!!
:?

Verwijderd

Hebb je overclocked? Wat zijn je verdere specs?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Klinkt als een warmte probleem oid :?

Sja wat moeten we hiermee, heb je:

• De search/FAQ, google al door gespit :?
• Kast opengezet en een kamer ventilator er op gezet :?
• Specs :?
• Wanneer is het gekomen :?
• Zelf al gedaan :?
• Heb je een screenshot ervan :?
• Enz. :?

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 05-12-2004 20:20 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de snelle reactie.

Heb alleen de nieuwe driver van Omega gedownload. (Omega 2.5.97). Verder niets overclocked of zo. Probleem was hiervoor ook al. Vreemde is dat niet alle ikoontjes verdwijnen in verticale streepjes. Ook in configuratiescherm verdwijne er sommige wel en andere niet.
:?

Verwijderd

Okej, en nu graag wat meer specs zodat het wat makkelijker word om te helpen ;)

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-08 12:10

DaOverclocker

Overclocker for life...

nah geheugen kapot of te heet.... Als het kapot is is het niet te reparen en ook geen oplossing voor. Anders proberen geheugen naar beneden te clocken om warmte te verminderen. Spellen gaan wel goed? of ook rare dingen in beeld?

systeem specs

Verwijderd

Topicstarter
wat wil je allemaal weten?

Verwijderd

Topicstarter
Rare is dat als pc opnieuw wordt gestart het een tijd lang wel goed gaat. Hoe clock je het geheugen trouwens lager?

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:07

sphere

Debian abuser

Zie de post van Notna :?
Trouwens, als het probleem er is als je niet overclockt, dan:
1) kijken of het probleem er is met de kast open
2) kaart terugsturen wegens defect

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Verwijderd

Lijkt niet echt op een voeding probleem, maar het zijn artifacts dus hij word te warm of overclocked. Hij is dus niet overclocked dus het is waarschijnlijk een warmteprobleem, er zit geen temp. sensor op d8 ik, op de 9800 pro dus je zou aan de mem blokjes kunnen voelen, of aan de achterkant van de PCB waar de GPU zit.

Verwijderd

Topicstarter
CPU was inderdaad bloedheet. Heb nu de kaarten naast de 9800 pro 1 slot opgeschoven. Is de spleet om te koelen groter.
Wacht even af of het nu beter gaat. Alvast bedankt!
:)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Dit is dus NIET de bedoeling :/

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden te zien. Lees die dus nog eens door, met name de delen over zelfwerkzaamheid en over uitgebreid en duidelijk posten.

Bovendien is het niet de bedoeling dat je je topic binnen 24u omhoogtrapt. De edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop is er niet voor niets :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.