Toon posts:

[NEC3500} Onjuiste functie.

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij het lezen heb ik hier al wel wat over gevonden maar zeker niet wat ik zoek.

Een vriend van me heeft deze fikker gekocht. Lezen van beschreven media wil wel gewoon enzo maar zodra je er een leege schijf in stopt geeft hij de foutmelding Onjuiste functie. In een ander topic las ik dat het aan de schijfjes lag. Hier niet. We hebben hem in een andere PC gehangen en daar las hij dezelfde schijfjes zonder problemen. Ook het schrijven van een DVD+rw deed hij gewoon. Nouwja, zal XP wel van slag zijn dacht ik toen. Clear instal maar nog die fout. Enige wat ik me nog kan bedenken is het mobo. Dat is een ECS K7S5A. Met zoeken hebben we niet echt bruikbare info kunnen vinden over die combo. Iemand nog een sugestie?

Timo

Verwijderd

Topicstarter
Mm, heel stom, maar het is dus een updateje. Na full update wil hij opeens wel. Vreemde is, het systeem was eerst ook full up to date maarja, Dat is windows denk ik.

Timo

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:19

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:06:
Bij het lezen heb ik hier al wel wat over gevonden maar zeker niet wat ik zoek.
Niet gek als je in het verkeerde subforum zit te zoeken...

Kijk eens in Opslagmedia & I/O Controllers, of anders Software Algemeen (als het aan je brandprogramma ligt)
maar zodra je er een leege schijf in stopt geeft hij de foutmelding Onjuiste functie.
Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :?

Wees maw duidelijker, geef meer info, maar begin eens in het juiste subforum te kijken, allicht dat je dan niet eens een topic nodig hebt :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.