Splinter cell 1 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Legio947
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11 18:48
Ik heb het game geïnstalleerd en het draait supervlot. Als ik rondkijk met de muis voel ik dat het erg vloeiend gaat.

Maar, als ik beweeg, links of rechts of gelijk wat, en dan op hetzelfde moment met mijn muis beweeg, dan kan ik bijna niet meer rondkijken.

Ik moet terwijl ik loop een 3 of 4 keer grotere afstand afleggen met mijn muis om mijn beeld even ver te draaien.

Ik weet niet echt of het mouselag te noemen valt, het voelt aan als nog iets anders, ik heb eens gegooglet en gezocht op het ubisoft forum maar niks.

Heeft iemand dit probleem gehad ? En wat kan ik er aan doen ?

Verwijderd

DUbbel topic :? Maarja je systeem is gewoon ook niet vlot genoeg om het lkkr te laten lopen, gooi de instellingen omlaag

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Download Fraps (Win 2000, XP & 2003 of Win95, 98 & ME) en kijk eens of je framerate dropt of dat het dus je muis is :)

• Legio947
Mja dubbel topic, ik wist niet dat ik het kon laten verplaatsen en iemand zei dat het op de misse plek stond...

Ik heb dus bij wijze van test eens alle instellingen naar beneden gedraaid maar dat maakt dus niks uit. Met fraps zak ik dan nooit onder de 30 fps en dat progje haalt er over het algemeen nog enkele frames van af.

Ik weet dat het geen killer system is (arme student :)) maar ik het het gevoel dat het niet aan de traagheid van mijn systeem ligt. Ofwel een instelling ofwel iets met mijn muis , ik hoopte alleen dat iemand dit ook gehad heeft.

• SH4D3H
Heb je toevallig nog een muis? :)

• Legio947
mja

zonet dus even een oude logitech ps2 muis aangesloten (met een balletje !!)

werkt perfect

het moet dus iets zijn met mijn behoorlijk nieuwe mx510 :'(
nu weet ik toch al wat er ongeveer scheelt, alleen geen idee hoe ik het moet verhelpen...

met een usb>ps2 convertor en mijn mx510 erop blijf ik met hetzelfde probleem zitten, erg kut imho

en euh ... is ps2 sneller/beter dan usb ?
mouserate ps2 : 200hz
mouserate usb : 125hz
8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Legio947 op 05-12-2004 21:24 ]

• SH4D3H
Of eens even de software voor je muis halen?
Deze dus :)

• Legio947
Ik had die vroeger al niet geïnstalleerd omdat het een erg vreemd gevoel op mijn muis zet wat ik er niet met instellingen afkreeg.

Net herstelpunt gemaakt en ff geïnstalleerd, zelfde probleem met splinter cell :/

Ik begrijp het niet al te best, andere games werken wel goed, ik speel vaak CS, net nog beyond good&evil uitgespeeld, pop : sand of time, prince warrior within demo, ...

Tijdens het installeren van mouseware kreeg ik ook een nogal vreemde error, misschien toch maar eens tijd voor SP2 ?

http://users.pandora.be/legio/error.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Legio947 op 05-12-2004 21:57 ]

• SH4D3H
Heel vreemd eigenlijk dan.
mouserate ps2 : 200hz
mouserate usb : 125hz
En ik denk niet dat je deze twee zomaar kan vergelijken ...

Edit: Vreemde geheugenfout krijg je, lijkt me nix met SP2 te maken te hebben ...

[ Voor 23% gewijzigd door SH4D3H op 05-12-2004 21:59 ]

• Legio947
Mag weg, kheb het gefixt.

ff splinter cell op broers pc gezet, met mijn muis, werkte perfect => gewoon geen goeie instellingen bij mij

opgelost met het sfc commando (update van mijn systeembestanden)
nogal vage oplossing maar het werkt :)
Pagina: 1