Toon posts:

verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe computer met intern modem.installatiediskette van zonnet kom wel op internet maar krijg continue de melding deze pagina is tijdelijk niet te bereiken.Wat ik ook probeer ik heb dus wel verbinding geeft hij ook aan

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:50
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:32:
nieuwe computer met intern modem.installatiediskette van zonnet kom wel op internet maar krijg continue de melding deze pagina is tijdelijk niet te bereiken.Wat ik ook probeer ik heb dus wel verbinding geeft hij ook aan
En wat is nu je vraag ? En wat heb je zelf al geprobeerd ?!

-

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Geef 'ns wat meer info... bijvoorbeeld welke website je probeert te benaderen...

edit:
Volg ook de tips uit je vorige topic op, dat topic is niet voor niets gesloten.

[ Voor 53% gewijzigd door Chrissels op 05-12-2004 19:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
diverse startpagina's of van zonnet of van planet of outlook

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 11:13

P-ter

...

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:40:
Ik denk dat je inlogt met de cd van zonnet, hiermee maak je geen verbinding met internet, maar met een server van zonnet.

Als deze tijdelijk niet beschikbaar is, kan je je dus ook niet als zonnet gebruiker laten registreren.

Als je al klant bent bij zonnet kun je het beste handmatig een verbinding instellen.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:43

Duinkonijn

Huh?

probeer eens de enter knop in je post`s gebruiken,

verder:

Wat voor modem:
welk os?
welke service pack:
wat voor kabel.
evt de afstand van je tel. kabel

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:40:
Gewoon even de rode dropveter bij de gele aansluiten...

Jezus wat een info

• P-ter

P-ter

...

Als je al klant bent bij Zonnet, kijk dan hier even hoe je handmatig een verbinding instelt:

Helpdesk op de Zonnet site - Inbelverbinding aanmaken

[ Voor 14% gewijzigd door P-ter op 05-12-2004 19:50 ]

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09-2025

blizt

Wannabe-geek

blizt in "eerste keer op internet" -> ik zit nog steeds met die vragen martien200....

United we stand, and divided we fall

• P-ter

P-ter

...

Ik gok op:

Oude Zonnet cd uit de kast gepakt, verbinding gemaakt, zonnet heeft inmiddels sites gewijzigd en hij kan dus niet op de automatisch openende pagina/url die de cd doorgeeft komen.

Hij ziet wel een verbinding (die met de zonnet server), maar daarmee kan hij niet op internet.
Het is het meest makkelijke voor TS, als ik echt helderziend ben :+ , om zich via de verbinding waar hij momenteel achter zit te registreren voor Zonnet, en dan via de link die ik eerder postte de boel in te stellen.

[ Voor 3% gewijzigd door P-ter op 05-12-2004 20:03 ]

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09-2025

blizt

Wannabe-geek

Hm, ok :D
Dit bewijst maar weer 'ns dat 'n goede topicstart 'n hoop helpt in dit soort dingen... We zullen zien.
En ik hoop voor de TS dat je gelijk hebt :P

offtopic:
En als je gelijk hebt, mag ik je glazen bol dan 'ns lenen? :+

United we stand, and divided we fall

• P-ter

P-ter

...

blizt schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:04:
offtopic:
En als je gelijk hebt, mag ik je glazen bol dan 'ns lenen? :+
Tuurlijk, omdat je het zo lief vraagt ;)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

ok, de boodschap was blijkbaar nog niet helemaal juist overgekomen;

martien200; lees ajb Algemene gedragsregels (Netiquette) en dan vooral het stukje Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart

Dit is echt veel te weinig informatie; beeld je je eens in dat je iemand anders bent, en alleen maar de info leest die jij geeft? Dan hou je nog een heleboel vragen over, zoals hier ook diverse malen wordt gezegd.
P-ter schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:02:
[...]

Ik gok op:

Oude Zonnet cd uit de kast gepakt, verbinding gemaakt, zonnet heeft inmiddels sites gewijzigd en hij kan dus niet op de automatisch openende pagina/url die de cd doorgeeft komen.

Hij ziet wel een verbinding (die met de zonnet server), maar daarmee kan hij niet op internet.
Het is het meest makkelijke voor TS, als ik echt helderziend ben :+ , om zich via de verbinding waar hij momenteel achter zit te registreren voor Zonnet, en dan via de link die ik eerder postte (link) de boel in te stellen.
Ik denk dat je deze het beste kan volgen, of een nieuwe Zonnet CD kan halen als je er niet uitkomt op deze manier.

Succes met oplossen en hou in het vervolg bij het openen van een topic ajb de richtlijnen in de gaten; die zijn er niet voor niks (anders wordt dit forum zo'n rotzooitje).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.