Ik wil over een tijdje een 1gb reepje geheugen kopen, later uitbreiden naar2gb, maar ik zou niet weten welke merk en heb nog een paar vraagjes. (er is gewoon zo weinig over te vinden, reviews enzo.)
het moet wel 3200 geheugen zijn
Welke merk:
-Dane-elec (weet absoluut de latencies niet, daar baal ik van, als iemand die kan vinden of iemand weet die, laat me effe weten).
-Kingston
-Corsair
-Twinmos????
Latency: Kingston heeft dus een reepje met 2,5, wat dus een stuk beter als 3 is, nou is mijn vraag, is het ook echt veel sneller, want het is redelijk duur: 300euro is het zo.
Voor de rest hebben al die andere merken een latency van 3.0, maar zijn de prijzen enorm verschillend, dus weet iemand welk het beste is met een latency van 3, want sommige kosten 300 euro terwijl andere van soms hetzelfde merk maar 200euro kosten, en van andere merken zelfs 150 euro.
Weet iemand dus kort afgezaagd wat heel goed 1gb geheugen is onder de 250 euro?
Ik heb een gevoel dan Dane-elec wel aardig is, alleen de latencies weet ik niet
sorry als ik een beetje wartaal spreek en ben waarschijnlijk heel wat vergeten, maar ik hoop dat iemand me kan helpen
GreetZ
Sjoerd
p.s: ik wil geen opmerkingen van dat ik beter met 2x512 reepjes af ben, want ik weet dat het wel "wat" sneller is.
specs:
athlon 3200+
a7n8x-e moederbord
radeon 9800XT
zwaar zuig geheugen van 512mb wat niet boven de 133 clockt (geweldig toch)
het moet wel 3200 geheugen zijn
Welke merk:
-Dane-elec (weet absoluut de latencies niet, daar baal ik van, als iemand die kan vinden of iemand weet die, laat me effe weten).
-Kingston
-Corsair
-Twinmos????
Latency: Kingston heeft dus een reepje met 2,5, wat dus een stuk beter als 3 is, nou is mijn vraag, is het ook echt veel sneller, want het is redelijk duur: 300euro is het zo.
Voor de rest hebben al die andere merken een latency van 3.0, maar zijn de prijzen enorm verschillend, dus weet iemand welk het beste is met een latency van 3, want sommige kosten 300 euro terwijl andere van soms hetzelfde merk maar 200euro kosten, en van andere merken zelfs 150 euro.
Weet iemand dus kort afgezaagd wat heel goed 1gb geheugen is onder de 250 euro?
Ik heb een gevoel dan Dane-elec wel aardig is, alleen de latencies weet ik niet
sorry als ik een beetje wartaal spreek en ben waarschijnlijk heel wat vergeten, maar ik hoop dat iemand me kan helpen
GreetZ
Sjoerd
p.s: ik wil geen opmerkingen van dat ik beter met 2x512 reepjes af ben, want ik weet dat het wel "wat" sneller is.
specs:
athlon 3200+
a7n8x-e moederbord
radeon 9800XT
zwaar zuig geheugen van 512mb wat niet boven de 133 clockt (geweldig toch)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 19:25 ]