mn ouders hebben een d70 gekocht en zo een klein printertje waarmee je dus meteen kan printer zonder op de computer te zitten maar met de d70 als je die aansluit en dan aanzet gaat ie meteen in pc modus en kan je dus geen opdracht geven om te printen weet iemand hoe dit wel kan. ik probeer liever niet de kabel erin te stoppen als ie al aanstaat!
usb mode van de al veranderd? kan in massstorage of ptp.
Je moet in het "SET UP" menu "USB" op "P PTP" zetten, dan zou het wel moeten werken 
Zie trouwens ook pagina 165 van de (mijn) handleiding
Zie trouwens ook pagina 165 van de (mijn) handleiding
[ Voor 39% gewijzigd door Zoefff op 05-12-2004 19:18 ]
offtopic:
MantaMania: Je kan wel Nederlands, dat heb ik gezien, zowel leestekens als hoofdletters als grammatica. Uit een startpost als deze kan ik niet veel maken zonder het vier keer te moeten lezen...
Geinig dat dit overigens wederopm een RTM-vraag is
MantaMania: Je kan wel Nederlands, dat heb ik gezien, zowel leestekens als hoofdletters als grammatica. Uit een startpost als deze kan ik niet veel maken zonder het vier keer te moeten lezen...
Geinig dat dit overigens wederopm een RTM-vraag is
Bericht hierboven
MantaMania, zie het mailtje dat Jaymz je heeft gestuurd
Hier op GoT, en dus ook binnen Fotografie wordt toch echt enig niveau gevraagd van de gebruikers. Heb je dat niveau (nog) niet, dan wordt er inzet en enige basis-zoekwerk verwacht.
Zoals Zoefff zegt staat dit gewoon in de handleiding, dus ik doe deze maar gauw dicht
Zoals Zoefff zegt staat dit gewoon in de handleiding, dus ik doe deze maar gauw dicht
Dit topic is gesloten.
![]()