Mogelijk PrePaid kaartje in Abbo GSM?

Pagina: 1
Acties:

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:51
Hoi, door diverse omstandigheden krijg ik een nieuwe GSM (das altijd leuk).
Ik heb zelf een prepaid kaartje van Telfort, en de nieuwe telefoon komt vanuit een abbo pakket (dus GSM + Abbo van Telfort)
ik heb nu wel een vraagje hierover:

Kan ik zonder problemen mijn prepaid kaartje in de nieuwe gsm stoppen die ook van Telfort is?
de abbo sim gaat in een ander toestel wat 100% cker Simlock vrij is.

Ik heb op het forum gezocht maar kon alleen topics vinden die andersom waren (Abbo sim in prepaid gsm stoppen).

BVD,

ThaStealth

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:41
Dit gaat zeker lukken, maar je kan het rustig proberen baat het niet het schaad ook niet.

http://www.designyourgoogle.com

Verwijderd

hier sluit ik me bij aan. het ergste wat je kan krijgen is Enter Service Provider Code, maar dat lijkt me sterk in een abo-toestel..

Verwijderd

Abo toestellen moeten toch eigenlijk altijd sim-vrij zijn?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:48:
Abo toestellen moeten toch eigenlijk altijd sim-vrij zijn?
nee hoor, je hebt nog genoeg zgn. "branded"-toestellen, zoals die van vodafone live! (umts), kpn i-mode, orange en t-mobile ook via hunzelf.

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:51
Maar als er eeen simlock op zit is deze dan provider afhankelijk? of is het echt 1 kaart bij 1 telefoon?

Verwijderd

ThaStealth schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:01:
Maar als er eeen simlock op zit is deze dan provider afhankelijk? of is het echt 1 kaart bij 1 telefoon?
provider-afhankelijk. dus gesimlockte abo-toestellen kunnen gewoon abo-/prepaid simkaartjes van dat betreffende netwerk aan.
met prepaid-toestellen is dat niet zo, die hebben vaak een dubbel-lock (gesimlockt op provider en op prepay). :)
Pagina: 1