Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Mogelijk PrePaid kaartje in Abbo GSM?

Pagina: 1
Acties:

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:47
Hoi, door diverse omstandigheden krijg ik een nieuwe GSM (das altijd leuk).
Ik heb zelf een prepaid kaartje van Telfort, en de nieuwe telefoon komt vanuit een abbo pakket (dus GSM + Abbo van Telfort)
ik heb nu wel een vraagje hierover:

Kan ik zonder problemen mijn prepaid kaartje in de nieuwe gsm stoppen die ook van Telfort is?
de abbo sim gaat in een ander toestel wat 100% cker Simlock vrij is.

Ik heb op het forum gezocht maar kon alleen topics vinden die andersom waren (Abbo sim in prepaid gsm stoppen).

BVD,

ThaStealth

Mess with the best, die like the rest

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-11 20:19
Dit gaat zeker lukken, maar je kan het rustig proberen baat het niet het schaad ook niet.

http://www.designyourgoogle.com

Verwijderd

hier sluit ik me bij aan. het ergste wat je kan krijgen is Enter Service Provider Code, maar dat lijkt me sterk in een abo-toestel..

Verwijderd

Abo toestellen moeten toch eigenlijk altijd sim-vrij zijn?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:48:
Abo toestellen moeten toch eigenlijk altijd sim-vrij zijn?
nee hoor, je hebt nog genoeg zgn. "branded"-toestellen, zoals die van vodafone live! (umts), kpn i-mode, orange en t-mobile ook via hunzelf.

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:47
Maar als er eeen simlock op zit is deze dan provider afhankelijk? of is het echt 1 kaart bij 1 telefoon?

Mess with the best, die like the rest

Verwijderd

ThaStealth schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:01:
Maar als er eeen simlock op zit is deze dan provider afhankelijk? of is het echt 1 kaart bij 1 telefoon?
provider-afhankelijk. dus gesimlockte abo-toestellen kunnen gewoon abo-/prepaid simkaartjes van dat betreffende netwerk aan.
met prepaid-toestellen is dat niet zo, die hebben vaak een dubbel-lock (gesimlockt op provider en op prepay). :)
Pagina: 1