Toon posts:

[XP] Restoren van *.bkf mislukt (bestand corrupt)*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
wie kan mij helpen, ik heb een backup van al mijn foto's gemaakt met windows backup. maar nu is de backup corrupt en me schijf stuk, wie kan me helpen hoe ik die backup recover, ik heb al het hele net afgespeurd, maar kan het niet vinden, en ik ben ook niet vanplan om 140 dollar uit te geven voor zo'n programma

thnx

maarten _/-\o_

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
intoxicated heeft het volgende tegen je gezegd:
intoxicated schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:15:
Sorry maar dit komt echt niet overeen met wat we hier op GoT van een openingpost verwachten. Mensen hebben hierboven al wat hints gegeven m.b.t. eigen research en ik ga je daar nu ook op wijzen. Dit topic gaat dus dicht, ik verzoek je het volgende te lezen: Algemene gedragsregels (Netiquette)
In deze topicstart zie ik ook weinig eigen research. Wat heb je zoal gedaan en geprobeerd? :)

Verwijderd

Topicstarter
gezocht op internet hoe ik dus bkf files kan recoveren, maar daar zijn alleen hele dure programma's voor

en in windows zelf gezocht naar een oplossing, is ook weinig voor te vinden.

daarom vraag ik hier effe om hulp

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
aha, en wij hebben iets wat gratis is :? denk het niet. veel goede dingen kosten nu eenmaal geld

A wise man's life is based around fuck you

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zwelgje schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:40:
aha, en wij hebben iets wat gratis is :? denk het niet. veel goede dingen kosten nu eenmaal geld
Goede dingen kosten immers altijd geld. De hele Linux wereld is daarom ook flut. Komop zeg, wat heb je nu aan zo'n reply?

🌞🍃

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Die dure programma's kosten niet voor niks geld ;) Verder denk ik dat je met behulp van Google dit probleem ook op kunt lossen. Wellicht eens een trial van het product proberen?

Welk OS gebruik je? We verwachten dat je dat in de titel zet, en ook meer laat blijken wat je al geprobeerd hebt en wat daar niet aan lukte. Lees hierover Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

heb je je backup geverifeerd na het maken ervan, kan ook zo zijn dat je backup nooit goed is geweest

Verwijderd

Topicstarter
ik zal de regels eens effe goed doorlezen. sorry

me schijf is gecrasht tijdens de backup.
kan het met een trail proggie wel zien wat erin zit, maar kan het helaas niet terug halen

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Welk stukje software gebruik je voor de recovery (die trail) ?

Mother, will they like this song?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En welk OS gebruik je nu?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de backup gemaakt in windows 2003 server, maar daar krijg ik hem ook niet terug, gebruik nu xp pro

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 22:51
Van backup exec kun je een gratis demo downloaden, probeer het daar anders eens mee?

Ik pas even de topic titel aan, zodat het os erbij staat.

Verwijderd

Topicstarter
ok dankje

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb het geprobeerd op http://www.veritas.com/Products/www?c=product&refId=57
en heb me ook aangemeld, maar kan het niet downloaden?

:'(
Pagina: 1