Spoor in toetsenbord repareren?

Pagina: 1
Acties:

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hoi!

k heb hier een Packerd hell laptop met een half rot toetsenbord staan

is eens koffie over heengekomen, en blabla :P

nou wou ik um dus es lekker schoon maken en kijken als ik nog wat leven er in krijg :7

alleen nou blijkt mn schoonmaak actie wel te helpen toch weer 2 letters vd u 6 ofzo die het weer doen,

de rest zal het ook wel doen alleen daar is het spoor naartoe kapot op 2 plaatsen,
hoe kan je nou het beste zo iets "repareren"

koperdraadje van een goede toets af met plakband oid naar de eerste toets na de breuk plakken oid?

ideeen zijn welkom
en ook dingen wat evt NIET kan is welkom :)

404 Signature not found

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik zou van dat zilverspul gebruiken waarmee je ook achterruit-verwarming van een auto repareert. Je kunt er ook CPU's mee unlocken, en dit is nog net wat groffer, dus het moet makkelijker gaan.
Wel eerst zorgen dat alle koffie eraf is natuurlijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tony Vroon op 05-12-2004 20:57 . Reden: Achterruit +verwarming ]

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tony Vroon schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:56:
Ik zou van dat zilverspul gebruiken waarmee je ook achterruit-verwarming van een auto repareert. Je kunt er ook CPU's mee unlocken, en dit is nog net wat groffer, dus het moet makkelijker gaan.
Wel eerst zorgen dat alle koffie eraf is natuurlijk :)
hmm daar had ik nog niet eens aangedacht

morgen maar eens op zoek naar die zooi, denk namelijk niet dat mn andere oplossingen voor langere tijd werken blijven :)

en een nieuw spoortje tekenen is te doen lijkt me

404 Signature not found

Verwijderd

Ik zou gewoon met wat tin en een soldeerboutje een nieuw spoortje trekken :)

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:28:
Ik zou gewoon met wat tin en een soldeerboutje een nieuw spoortje trekken :)
Dat kan dus niet. Het klinkt makkelijk en te doen, maar dat spoortje wat je dan creeert, is veel breder dan een 'normaal' spoortje. Ook is de kans dat je een ander spoortje raakt op deze manier erg groot.

Verwijderd

Bobje schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:32:
[...]
Dat kan dus niet. Het klinkt makkelijk en te doen, maar dat spoortje wat je dan creeert, is veel breder dan een 'normaal' spoortje. Ook is de kans dat je een ander spoortje raakt op deze manier erg groot.
Die tin wat ik bedoel is dunner dan een milimeter, heeft een speciale vloeibare kern met stinkende rotzooi erin en wordt veel gebruikt bij solderen van kleine componenten op een printplaat :)

Spoortje wat je wil fixen moet je natuurlijk omheen aftapen.
Pagina: 1