Synchen tussen desktop en laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 18:35
Ikzelf ben van plan om mijn outlook te synchen van de laptop met de desktop. Hierbij zou ik graag dit laten doen via het wifi netwerk waarin ik hier thuis werk. Maar nu is mijn vraag. Hoe is dit mogelijk te doen? Is dit makkelijk op te lossen via software zoals vb. Microsoft ActiveSync of zo, schrijven van een scriptje?

De bedoeling is dat wanneer ik mijn desktop aanzet, mijn outlook 2003 onmiddelijk gesynchroniseerd wordt met de laptop of pda die ik volgende week (Qtek 9090) in gebruik zal nemen!

Hopelijk kunnen jullie me helpen ...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Verwijderd

Als je in beide Outlooks dezelfde mail wil hebben, is het misschien makkelijker om de optie "Leave mail on server" aan te zetten en dat op 30 dagen ofzo in te stellen. Zolang je met beide computers steeds binnen die dagen meel neer kunt laden zijn ze gesynct.

Of bedoel je iets anders?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02

A wise man's life is based around fuck you

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:13

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

Is NMAP ipv POP gebruiken geen optie?

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
ucchan schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:00:
Is NMAP ipv POP gebruiken geen optie?
IMAP ;)

Nmap is om poorten te scannen

A wise man's life is based around fuck you

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zoals zwelgje en ucchan aangeven zijn er vele verschillende methoden om een sync te laten platsvinden. Ik zie in je post ook niet wat je zelf al hebt geprobeerd, en wat daarbij niet lukte.

Bijvoorbeeld al eens [search=outlook synchroniseren twee computers] geprobeerd? We verwachten dat je zelf actief zoekt naar een oplossing alvorens een topic te openen. Hier hebben we je op verschillende momenten reeds op geattendeerd. Zou je Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens grondig willen doornemen? Ook in Software Algemeen - Beleid staat erg veel nuttige info :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.