Toon posts:

[2003] Hoe policies importeren in Windows 2000?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, ik heb een Windows 2000 domain en heb policies nodig voor mijn 3de terminal server die wel in Windows 2003 server zitten maar niet in Windows 2000 Server.

Voorbeeld van de policies die ik bevoordeeld nodig heb is :

Computer Configuration -> Administrative Templates -> System -> User Profiles : Only allow local user profiles

Het hele kopje met profielen User Profiles is onbekend in Windows 2000 Server,

Is het op een of andere manier mogelijk om deze 2003 policies te importeren op Windows 2000 DC en zo Ja hoe ?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > WOS

Tijd voor een nieuwe sig..

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
2003 doos in het domain hangen en vanaf die machine je domainpolicy editten :?

je kan natuurlijk ook de adm template van 2003 importeren op je 2000 doos, (eigen risico, straks raakt de boel corrupt)

tis net als met XP sp2, je kan dan gewoon vanaf die machine je domainpolicy editten (firewall policy iemand :P )

A wise man's life is based around fuck you

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Even uit het hoofd hoor, dus je zult misschien zelf wat zoekwerk moeten verrichten: als je zelf adm files (de policy bestanden) toevoegt, kom je als ik me niet vergis in een map terecht waar alle standaard adm files van windows staan. Als je deze nou eens kopieert naar je 2000 server, misschien dat dat werkt.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
King_Louie schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:39:
Even uit het hoofd hoor, dus je zult misschien zelf wat zoekwerk moeten verrichten: als je zelf adm files (de policy bestanden) toevoegt, kom je als ik me niet vergis in een map terecht waar alle standaard adm files van windows staan. Als je deze nou eens kopieert naar je 2000 server, misschien dat dat werkt.
beter is dan administrative templates, rechtermuisknop>import

A wise man's life is based around fuck you

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Titelfixje:2003 Policies importeren in 2000 kandat en Hoe ? > [2003] Hoe policies importeren in Windows 2000?*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1