Toon posts:

Zoeken naar oude voeding waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een oude pentium 3 500 mhz tulip waarvan de voeding kapot is. Nu moet ik hier een nieuwe voeding in hebben maar een "normale" atx voeding past niet die zijn te groot. Weet iemand mischien waar ik deze weg kan halen? Ik heb al bij shop survey gekeken maar daar kan ik zo nix vinden. Heeft iemand met dit soort voedingen ervaring ?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is het wel een standaard ATX moederbord of een of andere afwijkende formfactor.
Als je een nieuwe voeding nodig hebt ukn je eens kijken naar de Aopen 145 watt mini ATX voeding, ding is de helft van een normale voeding en zou daar op zich goed inkunnen.

Google anders even op de het typenummer van je bestaande voeding en kijk of je daarmee iets kunt vinden.

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:02
Ik denk dat je bij shop-survey's niet echt veel kans hebt om een oude soort voeding te vinden. Deze service is namelijk bedoelt om mensen hun beoordeling van een winkel in te sturen.

Mischien is het een idee om eens een "gevraagd" advertentie bij V&A of marktplaats te plaatsen. Dikke kans dat je een reactie krijgt.

..:: ::..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:19

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoe moeten wij weten waar je een voeding kunt halen als je niets meer vermeldt dan dat het niet ATX is...

Kijk eens naar de GoT Huisregels, er staat niet voor niets in dat je allereerst zelf op zoek moet gaan. Begin dus met gewoon de afmetingen van die voeding na te gaan en te kijken wat voor form factor dat is (tip: www.formfactors.org ) en ga dan op zoek naar die naam, dan heb je goede kans te vinden wat je zoekt. Kom je er nog niet uit? Dan kun je hier wel een topic openen, maar geef op z'n minst volle info (afmetingen van PSU, wat voor connectors eraan zitten en exact welke Tulip (modelnr enzo) je hebt) :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.