Verwijderd
Diablo 2 slecht? BEL 112!Op woensdag 10 januari 2001 15:39 schreef Jack Frost het volgende:
Slechtste spel wat ik legaal gekocht heb als ik het gekocht zou hebben
Diablo 2
Deel 1 totaal lam gespeeld, deel 2 ff geleend voor een weekendje en snel weer teruggebracht. Dit staat op plaats 1 van grootste dissappointments ooit. Had Blizzard hier nou al die tijd voor nodig? Zal het wel ontgroeid zijn ofzo (kan zat in de tijd die tussen de 2 delen zat), of dat ik teveel verwachtte na het heftige deel 1. Anyway, diablo 2 vind ik een schijtspel en dat dat zal het in mijn ogen ook altijd blijven...
Beste games:
- Little Big Adventure 1 *zucht*
- Grim Fandango
- Diablo 2
- Theme Park 1 (want die bagger die daarna uitkwam...
Slechtste games:
- Theme Park World/Inc
- Black & White
- Final Fantasy 8 PC
slechtset: halflife generations
(enigste spel wat ik gekocht hebt)
en als halflife 200 piek zou kosten, zou ik het ook nog hebben gekocht, want halflife is het zeker waard, vooral door CS
Runner-ups: Day of the Tentacle, Half-life generations, Mortyr
Slechtste: Aliens vs. Predator. Maar 5 minuten met elk ras gespeeld, en het was allemaal even vervelend.
Runner-up: International Rally Championship... dacht eigenlijk dat het een ander spel was. Gelukkig was het ook maar een tientje of zo.
Als iemand Sam & Max hit the road (cd versie) heeft wil ik die -graag- van hem of haar overnemen..
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
slechtste: Ik koop alleen goede spellen!!
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Slechtste: Afterlife
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Slechtste: Settlers 3,4 Whaaaa wat een gare spellen, lijkt totaal niet op het originele settlers en vind er geen moer an
(Settlers 2 heb ik ook die is wel aarduhg:)
Slechtste: Black and White
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Slechtste: Hexen 2 & Heretic 2
Slechtste : Riverworld. Dit heb ik meer gekocht als curiositeit omdat ik alle Riverworld-boeken heb, die wel goed zijn.
Kubuntu
Slecht gekochte spelletjes heb ik eigenlijk niet.
slegste: euhm...tybarian sun
Slechtste: Captain Quazar, Tribes2
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
moeilijk... uuhh RA2, Rebellion, X-wing vs. Tie fighter, AoEII, JA2
Slechtste:
Knights & Merchants, Settlers III
Hehe, ik had dat op een hele oude twilight cd staan (oops dat mag ik niet zeggen) en vond het een erg grappig spelletjeOp woensdag 03 januari 2001 18:09 schreef IceStorm het volgende:
Slechtste: Gender Wars
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Slechste: B.C. Racers
Verwijderd
Op vrijdag 29 juni 2001 18:42 schreef Neobazz het volgende:
Spellen kopen??? Wat is dat, ik dacht dat je alle spellen moest downloaden
Beste: Binnenkort OFP, Nu Half-life generations
Slechste: Alle davilix shit en C&C tiberian sun..
Unreal series,Quake 3
Topper Tribes 2
slechtste: geen idee denk B&W
slechtste: a2 racer
This too shall pass
Beste: Bioforge, Big Red Racing, NFS SE
'k heb nu al veeeeeeel betere en leukere spellen (Q3, Deus Ex, UT, Giants, SoF) maar das allemaal illegaal
beste spel: half life pack
Verwijderd
Slechste spel (misschien niet slechste, maar wel meest teleurstellende): Tiberian Sun.
SLECHTSTE LEGAAL AANGESCHAFTE BUG OP CD : Black&White
Beste spel legaal gekocht(en nog niet gelezen hier..
RaD
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Slechste: Rebel Assault II
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
slechtste: Constructor in een DVD hoesje.
Zegt dat de CD niet in de drive zit! maar hij zit er wel in.
Slechtst - C&C Tiberian Sun
Ik koop mijn spellen altijd illegaalOp woensdag 03 januari 2001 16:00 schreef Flowerpower het volgende:
Is het leuk om te vertellen hier op het forum wat het beste spel is wat je ooit legaal gekocht heb em het slechste stel ooit.
Mijn spellen zij
F1 2000 het beste spel
Davilex Voetbal manager(met die lul van een kraaij) slechste spel
[ontopic]
Ik heb al zoveel goede en slechte spellen gekocht, dus ik zal de laatste aankopen/miskopen maar even vermelden:
Beste: Microsoft Trainsimulator
Slechtste: Taxi Driver
slechtste: dune 2000, maar die was ok maar 15,- bij de bart smit.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
RaD
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Mischien weer eens aan beginnen, maar toch... als iemand me nu 50 piek zou bieden, deal!
Red Alert
voorderest heb ik geen slechte spellen gekocht, ik koop ook heel weinig. heb er nooit spijt van gehad, maar als ik dan toch eentje moet nemen, die het minste was
dan was het carmageddon 1.
Verwijderd
oh wacht 2 race spellen van davilex
de beste spellen zijn wel UT Q3 en counterstrike en die heb ik alle 3 illegaal
Ik wou best dokken voor die halflife maar alles was uitverkocht dus dan maar illegaal :)ik speel nooit half life en nooit gedaan alleen maar illegaal voor het spelen van counterstrike over internet
Verwijderd
Slechtste: Reloaded
Verwijderd
en Battlecruiser 3000 AD heeft de "eer" om het slechtste spel uit mijn collectie te zijn
Legaal het slechtste: kweenie. Ik vond Colin McRae 2 erg tegenvallen
maar ik koop eigenlijk alleen spellen legaal als ik zeker weet dat ze leuk zijn dus heb niet echt een slecht spel
hooguit minder goed
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
Slechtste games: I-War, X-wing vs. Tie-Fighter, Spec Ops 2
Verwijderd
daar ben ik het nou echt 100% mee eens: hier precies hetzelfde !!Op zaterdag 30 juni 2001 19:35 schreef Black_Fox het volgende:
Slechtste spel: A2 racer
Beste spel: Need for speed porsche 2000
Verwijderd
slechtste: a2racer 2..
Ik download meestal de rip, als het dan super goed bevalt en ik wil ook wel online spelen koop ik het.. (bij UT kan je ook met de rip spelen maar ja boeie)
Verwijderd
ik zeik niet ik zeg alleen dit:Op zaterdag 06 januari 2001 16:06 schreef HaRdGaMeRs het volgende:
Sorry maar ik heb geen LEGALE spellen,veel te duur,voor 1 legale kun je 10 illigale spellen kopen,nu niet liggen te zeiken want IEDEREEN heeft wel een gebrand programma of spelletje thuis liggen.
als een spel goed is en je speelt het langer dan 1 á 2 maanden illegaal ben je IMHO moreel verplicht het legaal te kopen...
Slechtste : BattleCruiser 3000 AD 1.0 ik had beter die 100 piek door de plee kunnen spoelen, dan had het tenminste nog iets gedaan...
Maar goed, toch mooi versie 2.09 (bijna zonder bugs
Heeft het bijna goed gemaakt.
Verandert z'n sig te weinig.
Da's nou mooi, Bazza, Lordy, en * DroogKloot zoeken nog spelers voor een online competitie o.i.d... als je er eens zin in hebt, let me knowBeste spel dat ik gekocht heb is toch zeker Master of Orion 2
X-Wing vs TIE-Fighter
slechtste
Ok niet gekocht maar ooit gewonnen op een LAN
Flankers 2.0
Typo
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Slechtste: Delta Force
(DF weigert bij mij te werken met hardware 3d, supportafdeling van Novalogic reageert niet op meeltjes
Great minds think alike!
slechste: civ ctp (die van activision he)
tering wat is dat een traag saai spel
voor fallout kan je ook unreal invullen
Wat er ook gebeuren moogh...
Slechtste: Red Baron op de Mac, wat een kontaankoop, 150 piek en de framerate was om te janken, of ik het nou op een 25Mhz 68030 speelde of een 100 Mhz PMac. Dat komt ervan als je geen demo speelt...
IndyCar II was ook geen succes, dat spel speelde in 3 fps in 640x480, en ging bij 320x200 in een postzegelformaat window draaien.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:33
Slechste: Tiberian storm en ik ben niet de enigste
Slechtste: A2 racer II
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Verwijderd
Finanl fantasy 6, 7 en 8
Chrono trigger
Mario kart
Resident evil
ISS serie
Slechtste
Verwijderd
Nouwja,
beste:
Red Alert (welke versie weet ik zo snel niet meer, Tiberian Sun geloof ik, of die versie ervoor)
slechtste:
C&C (wat een matig traag spel was dat! En dat op een p333!)
Verwijderd
Huh? vaag dat ie het ook goed doet op een 486Op dinsdag 03 juli 2001 22:22 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Legaal gekocht?Weetje wel wat je vraagt!
Nouwja,
beste:
Red Alert (welke versie weet ik zo snel niet meer, Tiberian Sun geloof ik, of die versie ervoor)
slechtste:
C&C (wat een matig traag spel was dat! En dat op een p333!)
Beste: Command & Conquer
Slechtste: M.A.X
Space Ace heb ik volgens mij nog gespeeld toen wij een cd-I speler (Man wat is dat ding geflopt)hadden gehuurdOp maandag 08 januari 2001 12:53 schreef Sigma het volgende:
[..]
Oh wat zijn er veel bagger spellen die ik gespeeld heb
Kent iemand Space Ace?
De spellen ik heb gekocht en waar ik het meeste plezier aan beleefd heb zijn:
-MDK
-Carmageddon
-LBA 2
-Red Alert (2 heeft me net niet lang genoeg kunnen boeien om het uit te spelen)
-Blade Runner (hoeveel endings zijn er
-Wing Commander: Prophecy
-Half-Life (CS speel ik nog steeds)
-BG 1 en 2
Slechtste:
-Conquest Earth!! (het populairst onder de slechte heb ik gemerkt)
slechtste: midtown madness
heb hem ook legaal gekocht, mmoest cd sleutel hebben om online te playen, maar die van die slautel zijn al meer dan 75 kopieen in omloopOp woensdag 03 januari 2001 16:01 schreef jooers het volgende:
legaal?? Beste Quake III Arena.
tevens ook enigste !
Slechtse: Black&White
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
Slechtste: Tiberian Sun, vette tegenvaller (gelijk weer verkocht na 1 week)
(heb ongeveer 5 spellen legaal gekocht voor PC, bespaar het legale geld voor legale n64 spellen
Verwijderd
Verwijderd
/me krabt zich es op het hoofd
owjah...championship manager 97/98!
slechtste...hmm...denk dat dag ook meteen het enige spel is wat ik legaal heb gekocht...
/edit mortal combat 3 heb ik ook legaal (import -> 200 piek) gekocht en viel me vies tegen
Verwijderd
slechtste counterstrike ( zal ff uitleggen waarom ) dat spel heeft me 1000den guldens gekost:( (waar was mijn adsl? ):P
kpn was wel blij met me
voor de rest is het het beste spel dat er is
Verwijderd
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:,.-~^''^~-.,,.-~^''^~-.,Starcraft,.-~^''^~-.,,.-~^''^~-.,::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
En het slechtste spel dat ik legaal heb is Conquest Earth
Verwijderd
slechtste ( nouja, niet gekocht maar gekregen) : Theme park inc.
Verwijderd
Beste spel: Dya of the Tentacle, hoewel alle classic adventure games van Lucasarts eigenlijk even hoog staan in mijn ranglijst...
Thekkur
Het slechtste spel is wel TRAFFIC GIANT. Ik dacht dat het een beetje leek op de 'tycoon' reeks, NOT. Wat een klote spel. ZEKER niet kopen
Succes is een keuze
Slechtste spel: XS shield up, fight back
Dus dat maakt dit spel tegelijkertijd het slechtste en het beste spel wat ik ooit heb gekocht
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Slechtste = Conquest Eart (mijn verwachtingen waren erg hoog en dan krijg je gewoon schijt)
Verwijderd
Slechste = The Lost Vikings II (Nouja, slecht, was ook maar een tientje
slechtste: Ford Racing 2001
Verwijderd
Lighthouse
Starfleet Command Strategic Command
(bleek achteraf een demo te zijn, keek ik op heel goed op de doos stond er bovenin de hoek heel klein dat het de eerste 8 levels waren!!!)
Beste: Startrek The Birth of the Federation
Rollercouster Tycoon
Verwijderd
Als het onder de 50,- komt misschien wel, anders nooit ...Op dinsdag 03 juli 2001 18:24 schreef koolJ het volgende:
legaal?!
Als ik meer dan 30 minuten besteed aan een spel is een unickum (met een c of een k ?).
Bv HalfLife Pack bij FRS voor 69.95, dat vond ik nou een mooi prijsje.
wat doe je dan hier op spielerij?.....Op maandag 17 september 2001 15:40 schreef CybErvee het volgende:
[..]
Als het onder de 50,- komt misschien wel, anders nooit ...
Als ik meer dan 30 minuten besteed aan een spel is een unickum (met een c of een k ?).
Bv HalfLife Pack bij FRS voor 69.95, dat vond ik nou een mooi prijsje.
beste...hmm i dunno 99% van me spellen zijn cool
slechts: afterlife (dat was echt erg) Z (VEEEEELS te moeilijk) en conquest earth.. (toch stom dat alle revieuws het een stoer spel vonden, maar dat de consument het 3x nixs vond
blup
Verwijderd
Slechtste: Tiberian Sun (en ik ben toch echt WS vriendje), Conquest Earth, Rock&Roll Racing 2, Gangsters (kan aan mij liggen, maar ik vond er geen donder aan)
Slechtste: Total Annihilation
slechste: nou heb ik niet zo veel, resident evil omdat ik daar niet uit kwam
Slechtste: A1 Racer of A3.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Slechtste: Outcast (echt geen ene ruk aan