Kan geen spel; spelen dat meerdere cd's nodig heeft

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• ph3n1x
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-11 20:30
K heb hier een rare situatie.
K heb verschillende spellen die wel willen instaleren maar niet spelen omdat ze dan de gevraagde cd niet vinden. De cd zit in mn drive, k laat het game menu kopen en klik dan op speplen en nog steeds vindt het spel mn cd niet.
K heb die aan de hand bij nfsu, nfsu2, doom3 en anno 1503. mn andere spellen heb k nog niet geprobeert.

Mn systeem is een barton 2800+, powercolor X800Pro ViVo, 1Gb (2 * 512MB) ddr333 single channel, 3 * Pata 120GB maxtor, 1 * 120GB sata en 1 * wd raptor 36GB
K gebruik het ob geluid van mn ga-7nnxp mobo. K heb vandaag een verse instal gedaan van winXP sp1a en ben nu aan t updaten naar sp2. De dvd-rw is er eentje van lite-on. alle drivers zijn geinstalleer op mn 2de lan na. K heb DX9.0C.

regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:42
offtopic:
Leer aub eens fatsoenlijk Nederlands typen. Het lezen van je startpost word er in elkgeval een stuk simpeler van :)

Gebruik je de legale cd's van de spellen?

..:: ::..

• ph3n1x
Ik gebruik legale cd\spellen.

K heb net de instalatie van service pack 2 voltooid. Het probleem is helaas niet verholpen.

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
In andere PC werken ze wel?

• ph3n1x
van anno 1503 ben k zeker, de rest van de spellen zijn te zwar voor de andere systemen hier thuis.
Doom3 heb k wel geprobeert bij mn vriendin en zij had er geen probleem mee.

Verwijderd

Helaas doe ik dit topic op slot. Ik maak hier namelijk uit op dat dit geen probleem is van 1 spel, maar een algemeen hardware / software probleem. Daarom is dit niet iets voor Spielerij - Problemen & Vragen, maar iets voor de andere fora.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.