Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Standaard-actie is 'Zoeken..' bij Bestandsmap

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 14:41
Ik heb net een schone installatie van Windows XP Pro NL SP2 (slipstream) gedaan. Als ik nu een schijf o.i.d. open krijg ik de verkenner, maar bij een map wordt het venster 'Zoeken...' geopend. Er waren verder geen acties ingesteld, dus rechtermuisknop >> verkennen zat er niet in.

Ik heb nu bij Bestandsextenties explorer.exe als standaard ingesteld. Bij het openen van een map wordt dus nu de actie 'Openen' uitgevoerd. Ook de optie 'Mapvensters in een afzonderlijk proces openen' uitzetten helpt niet.

Hoe zorg ik er voor dat mijn mappen weer netjes in de verkenner worden geopend?

• StephanVierkant
was dat niet met een zwikkie schakelopties? /n,/e, Nogiets

• StephanVierkant
Probleem opgelost :) Ik heb bij regedit gezocht naar 'Verkennen' en heb alle acties verwijderd. Gelukkig past WIndows dat weer aan, dus alles doet het weer.

Bedankt voor jullie hulp! :/

[ Voor 5% gewijzigd door StephanVierkant op 05-12-2004 15:59 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Stephan4kant, zou je voortaan als je zelf de laatste poster bent je bericht willen wijzigen met het knopje rechtsbovenaan het bericht? Hiermee voorkom je dat je topic onnodig weer naar boven wordt gehaald in de tracker :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 06:25
Ik heb een soortgelijk probleem. Ik wilde de folder-icons aanpassen in verkenner. Alles goed en wel, maar als ik nu dubbeklik op een folder krijg ik standaard een zoekactie en dus niet explore?

Hoe moet ik dit aanpassen naar default; ik zie nergens die optie :(

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Niet alleen schop je een topic omhoog van enkele maanden oud, maar de oplossing van TS is ook al genoemd:
Stephan4kant schreef op zondag 05 december 2004 @ 15:59:
Probleem opgelost :) Ik heb bij regedit gezocht naar 'Verkennen' en heb alle acties verwijderd. Gelukkig past WIndows dat weer aan, dus alles doet het weer.

Bedankt voor jullie hulp! :/

[ Voor 3% gewijzigd door Twee Dee op 06-08-2005 09:53 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Pagina: 1