Toon posts:

mail verwijderen uit IMAP folder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik MDAemon Pro 7.2.1 als mailserver op m'n thuisnetwerk, en dat draait zonder problemen. Ik gebruik IMAP om dezelfde mail op m'n desktop als op m'n laptop te hebben. Als ik via Outlook mail verwijder uit een IMAP folder komt er een streep te staan door de header van het bericht, maar verdwijnt het niet naar de Verwijderde Items. Ook als ik mail verstuur komt het bericht niet in de folder Verzonden Items van de IMAP server, maar in de "gewone" map Verzonden Items van Outlook. Als ik de ingebouwde Webclient van MDaemon gebruik, werkt dit allemaal wel. Ik heb gekeken of dit in te stellen is in de server, maar daar kan alleen opgegeven worden na hoeveel tijd een verwijderd item daadwerkelijk verwijderd wordt. Is het in te stellen in Outlook of in Mdaemon?

Verwijderd

Je moet bij IMAP je veranderingen purgen voordat ze op de server geaccordeerd worden.

En verder heeft dit niets te maken met Network Troubleshooting.

NT > SA dus.

Edit: en voor wat betreft dat laatste probleem: zolang je niet met je IMAP-account mail verstuurt komt-ie inderdaad niet in die specifieke Verzonden Items map.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 15:08 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Voor zover ik weet is het niet mogelijk specifiek een sent-items folder te specificeren voor uitgaande mail in outlook. Wat je misschien even zou kunnen proberen is een regel aan te maken alle mail %van% te verplaatsen naar %folder% ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters