[Nero 6] Burn process failed... WHY?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-03 15:21

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik probeer van een iso-bestand een cd'tje te fikken. Maar helemaal aan het begin van het proces gaat het al mis:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/cdcopy.jpg

De manier waarop ik kopieer: ik mount de ISO in Daemon Tools (laatste versie) en doe in Nero een cd-copy. Waarom gaat 't mis?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
omdat ie beveiligd is misschien? B)

-edit-

Ik zou gewoon de image direct branden niet eerst mounten

[ Voor 50% gewijzigd door lemming_nl op 05-12-2004 13:58 ]

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• The Genie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 17:01
Waarom doe je niet gewoon "Burn Image" uit het menu "Recorder"? Kun je de ISO rechtstreeks branden zonder te mounten.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Is ondertussen gelukt (door image rechtstreeks te branden).
Maar toch snap ik niet waarom 't misging. Ben toch nog wel benieuwd.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:30

The Third Man

The Third Jellyfish

Nero denkt dat hij met een echte DVD-Rom speler van doen heeft en verwacht daarom ook sommige dingen (zoals correcte ASPI antwoorden enzovoort) die niet van belang zijn voor het normale gebruik van een virtual drive, vandaar dat je een virtual drive ook moet gebruiken waar ze voor bedoeld zijn, namelijk het afspelen van images.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Lekkere Kwal schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:51:
Nero denkt dat hij met een echte DVD-Rom speler van doen heeft en verwacht daarom ook sommige dingen (zoals correcte ASPI antwoorden enzovoort) die niet van belang zijn voor het normale gebruik van een virtual drive, vandaar dat je een virtual drive ook moet gebruiken waar ze voor bedoeld zijn, namelijk het afspelen van images.
of de CD/DVD image is beveiligd...

wat je ook kan doen is ipv Daemon Tools, Alcohol 120% gebruiken.
Alcohol 120% is zowel een virtual drive als burner programma in 1, met functies om beveiligde CD's en DVD's te kopieren. (moet je wel weten welke beveiliging het is, maar je kan dan gewoon een preset kiezen voor de bepaalde beveiliging)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Lekkere Kwal schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:51:
Ja, leuk en aardig, maar dit is dus bull. Ik heb namelijk tot nu toe ALLE cd's die ik gekopieerd op exact deze manier (met exact dezelfde versies van zowel Daemon Tools als Nero) gekopieerd. Of het de ultieme manier is, waarschijnlijk niet. Maar "correcte ASPI antwoorden" is kul, want dat kan met DT ook echt wel. In my HUMBLE opinion... ;)

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:30

The Third Man

The Third Jellyfish

spaceboy schreef op zondag 05 december 2004 @ 15:05:
[...]

Ja, leuk en aardig, maar dit is dus bull. Ik heb namelijk tot nu toe ALLE cd's die ik gekopieerd op exact deze manier (met exact dezelfde versies van zowel Daemon Tools als Nero) gekopieerd. Of het de ultieme manier is, waarschijnlijk niet. Maar "correcte ASPI antwoorden" is kul, want dat kan met DT ook echt wel. In my HUMBLE opinion... ;)
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, ik zeg alleen maar wat volgens mij de reden is waarom het nu níét lukt, want daar vraag je om.

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-03 06:43

Majapro

Deventer

:| heb hier gisteren ook een error reading data gekregen, wilde een data dvd maken dmv het schrijven van 10 divx filmpjes op een data/image dvd als *.iso.

dit kreeg ik alleen met filmpje 9, het leek wel of ie in gebruik was.

heb Windows MCE2005
nero 6.6.0.0

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Pagina: 1