kun je V-sync in UT beter uitschakelen of toch ingeschakeld laten?en wat voor gevolgen heeft dit op het gebied van de performance?
V-Sync zorgt ervoor dat de refreshrate van het spel overeenkomt met de refreshrate van je monitor. Over het algemeen maakt 't 't spel trager, dus ik zelf heb 't altijd uit staan. Als je 't uit hebt staan, heb je alleen wel de kans dat je bij snel bewegende beelden horizontale 'breuken' in je scherm krijgt te zien.
in de unrealtournament.ini file kan dat ookOp woensdag 03 januari 2001 16:55 schreef Scimitar het volgende:
ff vraagje
zet je dat in UT uit?
of in je videokaart properties?
Verwijderd
Of gewoon in 1600x1200x32 bit spelen. Doe ik ook, en het gaat vloeiend. Maar of het 85 Hz is, weet ik niet (Vsynch aan, en de vid kaart trekt denk ik maar 85 hz dan) Monitor 106 trouwens
Oh, sorry wist ik niet (ben niet zo een UT'er), kan iig ook in Vid Props.Op woensdag 03 januari 2001 17:26 schreef Emperor het volgende:
[..]
in de unrealtournament.ini file kan dat ook
hij doet het goed dus je nieuwe computer...Op woensdag 03 januari 2001 21:32 schreef HlpDsK het volgende:
Of gewoon in 1600x1200x32 bit spelen. Doe ik ook, en het gaat vloeiend. Maar of het 85 Hz is, weet ik niet (Vsynch aan, en de vid kaart trekt denk ik maar 85 hz dan) Monitor 106 trouwens
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
vsync zet je uit via UT
als je in het spel bent die je ~ en dan typ je preferences in
en dan ff zoeken en dan kan je vsync uitzetten
als je in het spel bent die je ~ en dan typ je preferences in
en dan ff zoeken en dan kan je vsync uitzetten
Pagina: 1