Hallo,
Een vriend van mij wil beginnen met php. Ik heb hem Mysql aangeraden met dreamweaver wat ik zelf ook gebruik. Het vreemde is dat het niet helemaal werkt. Hier de opstelling:
IIS is geïnstalleerd en werkt, getest via localhost,
Mysql met Mysql Front geïnstalleerd, verbinding tussen beide tot stand gebracht,
PHP geïnstalleerd,
Dreamweaver --> new connection
Dan moet je de server opgeven en username/password en de database
server: localhost
username/password: root (al ingesteld bij installatie Mysql)
select database: An unidentified error occured
Dan houdt tie er mee op, zeer vreemd naar mijn mening, want het werkt bij mij wel...
Al geprobeerd de firewall uit te schakelen, anti virus software, maar dat heeft niet geholpen...
Aangezien het een unidentified error is kan ik er met de macromedia help ook niet uit komen. Weet iemand mss wat er fout gaat of wat ik heb gemist?
Alvast bedankt.
Een vriend van mij wil beginnen met php. Ik heb hem Mysql aangeraden met dreamweaver wat ik zelf ook gebruik. Het vreemde is dat het niet helemaal werkt. Hier de opstelling:
IIS is geïnstalleerd en werkt, getest via localhost,
Mysql met Mysql Front geïnstalleerd, verbinding tussen beide tot stand gebracht,
PHP geïnstalleerd,
Dreamweaver --> new connection
Dan moet je de server opgeven en username/password en de database
server: localhost
username/password: root (al ingesteld bij installatie Mysql)
select database: An unidentified error occured
Dan houdt tie er mee op, zeer vreemd naar mijn mening, want het werkt bij mij wel...
Al geprobeerd de firewall uit te schakelen, anti virus software, maar dat heeft niet geholpen...
Aangezien het een unidentified error is kan ik er met de macromedia help ook niet uit komen. Weet iemand mss wat er fout gaat of wat ik heb gemist?
Alvast bedankt.