Toon posts:

SL-75KAV proble(e)m(en)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met m'n moederbord. Ik heb al een tijd problemen met mn pc, dat hij niet meteen wil opstarten enzo. Maar vandaag wil hij helemaal niet meer. Ik heb gezocht op die site van soltek (koop dit moederbord nooit meer...) maar heb niet echt iets gevonden.

Ik zette vanochtend m'n pc aan, tenminste dat dacht ik. Hij deed het niet, hij wilde niet meer opstarten. Dus ik denk oh zal wel weer datzelfde zijn als wat ik vaker heb gehad. Dus ik vrolijk powercable er uit halen, voedings knopje (hoe heet dat?) uit doen en stekker er uit halen. Stekker weer in het stopcontact, stekker in voeding en voedingsknopje weer aan. Hij deed het niet.. Dus ik 10x op die aan knop drukken, toen weer voedingsknop uit toen weer aan en toen deed ie het. Met een aantal zachte knetters + een witte flits bij de voeding. En daarna ging hij verder met draaien. Ik zag een rood LED-je branden bij mn geheugen plankjes.

Is het mn voeding die kapot is of is het wat anders?

Alvast bedankt

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Het lijkt me best redelijk voor de hand liggend dat je voeding stuk is. Ik zou die ook niet meer op m'n pc aansluiten om ervoor te zorgen dat er niet meer hardware stuk gaat. Beetje mazzel is nu alleen de voeding kapot.
Ik weet niet hoe dat zit met ledjes op je mobo, dat staat vast wel in de manual. Veel mobo's hebben een LEDje om aan te geven dat er spanning op het bord/voeding staat ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.

Ik heb alleen helaas de manual niet meer omdat dat kreng al 2,5 jaar oud is. Gelukkig krijg ik morgen mn nieuwe setje binnen :). Ik zal kijken voor een andere voeding.