Samsung SyncMaster 710T probleem

Pagina: 1
Acties:

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Ik heb problemen met het installeren van een Samsung SyncMaster 710T op mijn computer.

Toen ik het beeldscherm eerst aansloot op m'n pc (windows xp zonder service pack, ati 9100) deed het beeld het gewoon, maar na het installeren van de monitor drivers deed het beeld het niet meer na het opnieuw opstarten. Volgens mij loopt het hele systeem gewoon vast, maar het beeld blijft in iedergeval zwart.
Als ik de drivers voor m'n Ati kaart verwijder en dan opnieuw installeer krijg ik ook geen beeld na een reboot. Waarschijnlijk zitten die monitor drivers nog ergens op mn pc, zodat die gelijk gebruikt worden en weer het probleem veroorzaken.

Misschien is het probleem wel dat ik dus een verkeerde monitor driver heb geselecteerd, echt duidelijk vond ik dat ook niet om te kiezen. Maar na elke reboot die nodig is om de videokaart drivers goed te laten werken, om daarna de monitor drivers te installeren loopt de pc vast (vlak voordat je de eerste keer je desktop zou moeten zien).

Iemand meer ervaring hiermee? Hoe kun je die monitor-drivers helemaal van je pc halen? BVD

iRacing Profiel

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

In veilige modus onder aparaatbeheer en dan stuurprogramma verwijderen lijkt mij.

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 05-12-2004 11:10 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• StarTAC
Ja dan doet hij het wel, maar zodra ik weer een stuurprogramma voor de videokaart installeer, doet het probleem zich weer voor.

iRacing Profiel

Verwijderd

Klinkt meer als een probleem in je videokaart drivers.
Probeer je niet per ongeluk CCC te installeren?

Edit:
CCC = Catalyst Control Center en werkt volgens mij alleen met Radeon 9500 of beter.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 11:20 ]

• StarTAC
Misschien een hele domme vraag, maar wat is CCC?

edit:
Nee ook bij oudere drivers (die op het cdtje staan die bij de videokaart geleverd werden) werkt het niet helaas.

[ Voor 57% gewijzigd door StarTAC op 05-12-2004 11:22 ]

iRacing Profiel

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

catalyst control centre

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• StarTAC
Het is dus blijkbaar een driver probleem. Wat ik ook doe, de drivers compleet deleten etc, zodra ik er een driver op zet kom ik windows niet meer binnen. Toch vreemd dat dat is sinds deze monitor...

Enige oplossing: windows opnieuw installeren?

iRacing Profiel

Pagina: 1