Mensen,
ik kom na 10 daagjes vakantie op mn werk en zet de computer aan: er gebeurt niets.. Ik zet een andere computer met exact dezelfde configuratie aan: weer niets.. Hierna zet ik -weer- een andere computer aan: alles werkt perfect
Alle 3 de systemen zijn exact hetzelfde:
- Asus P2B-F
- V550 16 Mb videokaart
- 128 Mb
- Soundblastertje
- harddiskje, cd-rommetje, floppydrive, netwerkkaartje.
Na het opstarten gebeurt er dus echt helemaal NIETS: geen piepjes & geen beeld. Wel gaan de processorkoeler & de harddisk draaien, ook de ledjes op de voorkant branden..
Dus wij het volgende proberen, alles zonder ENIG resultaat:
- alle kaarten eruit
- alleen videokaart erin
- andere videokaart erin
- batterij van CMOS 5 minuten druitgehaald
- etc etc etc
Nou had ik laatst hetzelfde probleem met PC 3 (die het nu dus wel doet). Toen deed alles het ineens weer nadat ik 5 minuten had lopen klooien met alle kaarten drin/druit.
Heeft iemand -enig- idee wat te doen? Ik baal hier echt ontzettend van
ik kom na 10 daagjes vakantie op mn werk en zet de computer aan: er gebeurt niets.. Ik zet een andere computer met exact dezelfde configuratie aan: weer niets.. Hierna zet ik -weer- een andere computer aan: alles werkt perfect
Alle 3 de systemen zijn exact hetzelfde:
- Asus P2B-F
- V550 16 Mb videokaart
- 128 Mb
- Soundblastertje
- harddiskje, cd-rommetje, floppydrive, netwerkkaartje.
Na het opstarten gebeurt er dus echt helemaal NIETS: geen piepjes & geen beeld. Wel gaan de processorkoeler & de harddisk draaien, ook de ledjes op de voorkant branden..
Dus wij het volgende proberen, alles zonder ENIG resultaat:
- alle kaarten eruit
- alleen videokaart erin
- andere videokaart erin
- batterij van CMOS 5 minuten druitgehaald
- etc etc etc
Nou had ik laatst hetzelfde probleem met PC 3 (die het nu dus wel doet). Toen deed alles het ineens weer nadat ik 5 minuten had lopen klooien met alle kaarten drin/druit.
Heeft iemand -enig- idee wat te doen? Ik baal hier echt ontzettend van