Toon posts:

In-Car Camera Systeem voor Rally gebruik.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje gegoogeld, maar kan niet vinden. Ik ben opzoek naar een camerasysteem voor in de auto. (Rally gebruik). De beelden moeten continue opgeslagen worden. Iemand een idee?

Verwijderd

Er bestaan video-camera statiefen met goede zuignappen voor op de ruit. Ze zuigen goed maar of ze echt tijdens lange rally's blijven zitten betwijfel ik.

Dit is zo'n verzoek die je volgens mij gewoon met een beetje handigheid zelf in mekaar moet zetten.
Haal ergens een statiefkop, las er wat beugels aan en zet um vast aan de rolkooi met een paar vleugelmoeren :)

Verwijderd

duct-tape is youre best friend i guess :Y)

ik betwijfel of zulke dingen kant-en-klaar bestaan, en als ze bestaan zijn het filmcamera's en geen fototoestellen, maar ik neem aan dat je dat ook bedoeld. Ik zou zeggen, dit is zoiets wat lukt zover je eigen handigheid reikt :P
zonder dollen, zoals er al gezegd wordt bestaan er zuignap dingen enzo, maar als je het goed wil doen zul je hoogstwaarschijnlijk aan het lassen ofzo moeten gaan.

succes ermee :9

Verwijderd

Ik denk dat je in de richting van "helmet cams" moet gaan zoeken.
En hier vind je enkele voorbeelden hoe je een "normale" camera kan vastzetten
http://www.pashnit.com/more/cameramount.htm
Maar ik denk dat je met creatief (en handig) zijn ook al ver komt ;)

[offtopic]
/me heeft ook in het co-zitje gezeten, tot de spaarcentjes op waren :X

• royjn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 12:17
een gek idee, maar stuur eens een mailtje naar een zender bv sbs6 die de rally reports maken. en stel daar je vraag. hun maken die opnames en ik denk en hoop dat ze je wel en goed antwoord zullen geven.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 11:41

Turkish

zhé germans

Volgens mij maken die gewoon gebruik van DV camera's :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je zou ook kunnen zoeken naar 'bumper cam' of 'bumpercam'

En natuurlijk creatief zijn, houtje-boutje-schroefje-touwtje + heel veel ductape ;)

Google result

[ Voor 28% gewijzigd door Resistor op 05-12-2004 14:10 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-02 08:11

Acid_Burn

uhuh

DV cam(s) ergens goed vastzetten en dan met een zogenaamde bullet cam beelden opnemen,

Afbeeldingslocatie: http://www.microvideo.ca/3tubes1.jpg

Dan hoef je niet heel de camera achter de ruit te plakken. Voorwaarde is wel dat de camera video in heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Acid_Burn op 05-12-2004 15:11 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Kijk hier even:

http://www.viosport.com/

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Turkish schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:05:
Volgens mij maken die gewoon gebruik van DV camera's :)
Yup, vandaar dan ook een move naar Audio / Video / Hi-fi vanuit FG :)

LinkedIn
Instagram

• MCCarrot
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik werk voor een groothandel voor CCTV systemen en wij hebben camera;s en vooral opname systemen voor mobiel gebruik. Als je met standaard recoreders gaat werken ben je denk ik een recorder per rally kwijt dus als ik jou was zou ik het gewoon goed doen. Een TransVu is denk ik een geschikt apperaat voor jouw. Dit is een 8 kanaals HD recorder speciaal genaakt voor mobiel gebruik. Al je wil kan ik wel een filmpje voor je regelen welke gamaakt is tijdens de 24 uur race van Spa francorchamps, in de nummer 7 auto (de Saleen).

www.laserextreme.nl

Verwijderd

Topicstarter
MCCarrot : Heb je een website of prijslijst waar ik het materiaal op kan zien. Anders even mailen naar: wouter@rosegaar.nl
Pagina: 1