Windows messenger 4.7 meld niet aan

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:23
Ik kan sinds gisteren (of eergister) niet meer aanmelden met windows messenger 4.7
Ik kan wel bij m'n hotmail account komen. Ik kan ook met webbased msn op msn komen.

Maar het allerraarste is dit:
Ik zit achter een computer op een thuis-netwerk. Op de andere computer kan ik me gewoon wel aanmelden. Ik heb niks veranderd aan wat voor instellingen dan ook.

In de router heb ik alle poorten open staan (op het ip van de computer die het niet doet), maar dat zou niks uit moeten maken, want op die andere pc werkt het wel, en eerst werkte het ook prima.

Ik werk met winXP pro SP2 en firefox. Ben compleet virusloos en spyware vrij. FAQ heb ik doorgelezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Pkunk op 05-12-2004 00:55 ]

Hallo met Tim

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lukt het met een andere client, zoals bijvoorbeeld http://webmessenger.msn.com , MSN6 of Trillian wel? Welke antivirus/spyware scanners heb je geprobeerd? Ook al eens een andere gebruikt om mee te testen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:23
sanfranjake schreef op zondag 05 december 2004 @ 01:11:
Lukt het met een andere client, zoals bijvoorbeeld http://webmessenger.msn.com , MSN6 of Trillian wel? Welke antivirus/spyware scanners heb je geprobeerd? Ook al eens een andere gebruikt om mee te testen?
Met andere clients lukt het gewoon. Maar dus ook op een andere pc in hetzelfde netwerk kan ik wel windows messenger gebruiken. Het lijkt er dus op dat er iets met mijn pc gebeurt is :S

Ik gebruik kaspersky, Spybot, en Adaware SE i.c.m. hijackthis en jv16 powertools. Heb voor de zekerheid nog wat online virusscanners(dunno welke. Komen uit de FAQ iig) eroverheen gegooid.

Hallo met Tim

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
In deze topic gaat het dus over Windows Messenger (WM). Kan iemand mij uitleggen
wat nou exact het verschil is tussen WM en MSN Messenger (MM)?
De enige verschillen die ik tot nu toe ontdenkt heb, zijn:

- Minder tabbladen links in het scherm bij WM;
- Bij WM worden er volgens mij géén emoticons geaccpeteerd in je nickname.

En okee, WM ziet er wel ietsje anders uit, maar verder werkt 't volgens mij wel hetzelfde, want ook mijn MSN Contacten(lijst) is/zijn prima in WM te benaderen.

Dus wat is/zijn nu écht de verschil(len) tussen WM en MM?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Daar valt genoeg over te vinden in de search. ;)

Verder is het ook nog een offtopic vraag, en een kick na 3 maanden, dus sluit ik dit topic. :)

Signature

Dit topic is gesloten.