HL2 key duplicate

Pagina: 1
Acties:

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52
voor sintjes klaas deze avond een mooie DVD van haflife 2 gekregen. na wat problemen met mijn dvd speler denk ik van even snel proberen te registreren voor ik ga stappen.
dat valt dus vies tegen. ik blijf maar de melding krijgen dat mijn 59 euro kostende KEY van HL2 in use is. en dus niet geregistreerd kan worden op mijn acount.

ik denk van oh god het zal toch niet. mijn moeder vertelt me dat deze cd / dvd achter de toonbank van daan kwam dus goed op gebrogen lag. wel dat houd dus in dat iemand van de winkel (zet expres geen winkel naam neer) de key in gebruik heeft genomen. en dat is iets wat mij ontzettend pissed maakt. ik krijg een game van 59 euro en dan kom ik er achter dat mijn key gejat is door een persoon die, te lame is om er zelf een te kopen. ben zelf in bezit van 10 HL1 key's (alle cd's van hl heb ik zo wat :P) en dacht mijn verzameling mooi aan te kunnen vullen met hl 2 mooi niet dus.

de vraag is dus. wat zijn de kansen dat ik nog een nieuwe cd + key ga krijgen van de winkel. ik ben namelijk bang dat ze zeggen van tja er zit geen folie meer om heen dus je kan er naar fluiten. (niet dat ik daar genoegen mee ga nemen) en nog iets wat ik heel vreemd vind is dat er geen ownership slip bij zit. en dus kan ik de key ook niet laten resetten bij steaming pile of shit.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

tsja, je hoort altijd dat je gewoon je kassabon+key moet inscannen en dat naar de uitgever mailen. of het ook waar is, geen idee...

(de winkel hoef je niet te noemen hoor, er vanuit gaande dat het een landelijke keten is: er is er eigenlijk maar één waar het personeel een gratis platen winkeltje voor zichzelf regelt ;) )

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 00:19 ]

• Shunt
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 00:18:
tsja, je hoort altijd dat je gewoon je kassabon+key moet inscannen en dat naar de uitgever mailen. of het ook waar is, geen idee...

(de winkel hoef je niet te noemen hoor, er vanuit gaande dat het een landelijke keten is: er is er eigenlijk maar één waar het personeel een gratis platen winkeltje voor zichzelf regelt ;) )
tja zit er toevallig een D en een X in de naam van dit prachtige bedrijf.

en nog even iets hoort er een celofaantje over het hoesje te zitten bij aankoop ?.

Game PC

Verwijderd

Heb laatst ook zoiets gehad maar dan met HL 1; Een maat van me had HL 1 gekocht voor CS. Hier bleek ook de key al in use te zijn. Even naar de winkel gebeld (Dynabyte) en die gaven ons een telefoonnummer wat we konden bellen.
Even gebeld en die organisatie gaf ons na uitleg en het uitwisselen van de al in gebruik zijnde key een nieuwe werkende key.

Telefoonnummer heb ik niet meer en naam van de organisatie kan ik niet opkomen :( , maar als je ff met Dynabyte belt zullen ze het nummer waarschijnlijk zo geven :)

• Shunt
vandaag gaat ik even naar de winkel trug. even kijken hoe zij er tegen over staan. ben een beetje pissig hier over maar dat is wel te begrijpen toch :P

Game PC