Soms, als ik bijv. Soldat speel en tergelijkertijd met Skype bel (Op de achtergrond staat dan nog MSN, IRC etc aan) dan valt soms de complete verbiding stil. Soldat rept leuk 'connection error', Skype kapt ermee. Ik heb echt alles al doorgelopen, settings veranderd, maximale verbindingen wat opgeschroeft, het mocht allemaal niet baten. Ook wil Unreal Tournament regelmatig niet naar de masterserver connecten, doen DNS-queries er soms gigantisch lang over (Ongeacht wélke DNS ik heb ingesteld) en dergelijken. Het modem is al een keer omgeruild geweest, zonder voordeel. BitTorrent en dergelijken laten ook heerlijk de verbinding dichtslibben. BitTorrent uit en dan een paar minuten wachten en de verbinding is weer 'vrijgegeven'. Net alsof het modem aan zijn maximum connecties of wat dan ook zit... 
Mijn vragen:
Hebben er andere users dit probleem?
Is het oplosbaar?
Als dit echt zo'n preuts modem is voor de 'huis tuin en keuken' user is die nooit wat leecht, gamed of skyped dan ga ik maar een ander modem kopen. Mijn ogen waren gevallen op een simpele Alcatel 510 v4. Is dit modem zijn €80 waard en kan 'ie een DMZ naar een host doorraggen zodat alle poortjes op dat systeempje beschikbaar zijn? (Uiteraard wel een firewall op dat systeem.)
Ik ben benieuwd
* BHQ is tired en gaat slapen
Mijn vragen:
Hebben er andere users dit probleem?
Is het oplosbaar?
Als dit echt zo'n preuts modem is voor de 'huis tuin en keuken' user is die nooit wat leecht, gamed of skyped dan ga ik maar een ander modem kopen. Mijn ogen waren gevallen op een simpele Alcatel 510 v4. Is dit modem zijn €80 waard en kan 'ie een DMZ naar een host doorraggen zodat alle poortjes op dat systeempje beschikbaar zijn? (Uiteraard wel een firewall op dat systeem.)
Ik ben benieuwd
* BHQ is tired en gaat slapen