SAMSUNg Syncmaster 753D schakelt terug naar lagere resoltie

Pagina: 1
Acties:

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-04 09:54
Wel Ik heb vandaag men resolutie van 1152x864 naar 1280x960 gezet en dit werkt goed, jaja geen problemen, ik doe defragmentatie op al men partities, opkuisen enzo...
Ik update AVG antivirus en doe een systeemscan, geen problemen. Goed ik zet PC af, nu kom ik zonet naar boven naar men kamer, zet PC aan,
resolutie op 1024x786 op 32 bit kleuren, en 85 hz Refresh rate maar men achtergrondafbeelding zit er corrupt uit ( erg veel groen enzo)

Ik zet gewoon de resolutie terug op 1280x960 en de achtergrond is terug in orde etc maar dit is erg lastig .

Weet er iemand waaraan dit kan liggen?

Ik heb:
AMD2500+@ 2300MHZ (cooled by SP97+ 92mm enermax)
A7n8X-X
Seagate 200GIG HD
Saphire 9800pro (R360) @ XT speeds (eigelijk 400 & 350 op moment van schrijven maarja )
met op de laatste een Zalman C versie van die heatpipe koeler met de fan erbij op.
Dus aan koeling ligt het niet denk ik want er steken ook nog 2x 80mm coolermasters in men kastje.

Dus kan iemand me nu verderhelpen want dit is echt ERG lastig

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je hebt dit pas 1x gehad en je plaatst meteen al een berichtje dat t wel naar zou zijn als dat ivaker ging gebeuren....? Heb je t al eerder meegemaakt? reboot je pc nog ns een paar keer en kijk of het probleem blijft aanhouden. T lijkt er mij erg veel op dat dit zomaar toevallig met ergens een verkeerde afsluiten/instelling te maken heeft. Dit zijn puur je instellingen, hardwarematig zal niks je resolutie veranderen