Toon posts:

[Norton2005] Melding repair niet ondersteund in Office XP*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waarom gaat dit niet goed samen?
of staat er een instelling verkeerd ofzo?
of ligt het aan mijn versies?
voor de rest heb ik nog XP pro

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/mikkup/wordshit.JPG

dit krijg ik dus als ik een office programma opstart
ik moet dan 2-3x op ok drukken dan gaat de melding weg en kan ik gebruik maken
is eenmaal word open...krijg ik die melding bij andere word-bestanden niet...maar open ik
bijvoorbeeld excell dan krijg ik die melding wel

weet iemand er iets op? O-)

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit staat ook in de FAQ van norton online. Je mag het startmenu icoon van Norton niet verplaatsen. Die moet blijven staan in de je startmenu waar hij hoort. Ik denk dat office er naar linkt oid, maar dat hielp bij mij iig wel.

Beetje gek van Norton, maar het werkt wel. Des noods kan je het icoon hidden maken, dan zie je het niet, maar werkt het ook. Uit mijn hoofd is het path: all users/norton antivirus/norton.exe

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je Norton al eens opnieuw geïnstalleerd? Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?

We verwachten hier op GoT namelijk dat je eerst zelf het een en ander opzoekt met bijvoorbeeld de GoT search of www.google.com. Ook zou je in Software Algemeen - FAQ misschien nog wat nuttige info kunnen vinden.

Ik heb even je titel aangepast, zodat je probleem iets duidelijker beschreven is. Ook de drie vraagtekens, welke nogal opdringerig overkomen, er uit gehaald :)
Office XP & Norton 2005 ??? > [Norton2005] Melding repair niet ondersteund in Office XP*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Peewee schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 23:17:
Dit staat ook in de FAQ van norton online. Je mag het startmenu icoon van Norton niet verplaatsen. Die moet blijven staan in de je startmenu waar hij hoort. Ik denk dat office er naar linkt oid, maar dat hielp bij mij iig wel.

Beetje gek van Norton, maar het werkt wel. Des noods kan je het icoon hidden maken, dan zie je het niet, maar werkt het ook. Uit mijn hoofd is het path: all users/norton antivirus/norton.exe
ah thnx dat werkt _/-\o_
ik kon het btw niet vinden op dit forum O-)

maarja...beetje gaar 8)7
maar het is weer opgelost :+