Ik kijk zojuist op mijn Siemens S55 en zie dat ik een berichtje heb gekregen.
Helaas krijg ik meteen de melding zodra ik het bericht wil lezen (ik krijg dus nog geen inhoud te zien van het bericht) de vraag, "Wilt u het item wissen? Ja/Nee"
Ik kies op Nee, maar krijg nog steeds niet in de inhoud te zien.
Ik heb hierop meteen Orange gebeld met de vraag als dit bericht/afzender bekend is bij hun en als het eventuele schadelijk kan zijn. Helaas is het nummer en de vorm van het bericht niet bekend bij Orange.
Ter informatie:
Afzender bericht: 310000018
Inhoud: is niet te zien, vraag om te wissen ja/nee, komt telkens bij openen
Opvallend: In de inbox kan ik wel een overzicht zien van ontvangen berichten en afzenders. Achter het nummer staat een afbeelding van een (sim)kaart met een H.
Heeft er iemand dergelijke ervaringen met dergelijke berichten?
Helaas krijg ik meteen de melding zodra ik het bericht wil lezen (ik krijg dus nog geen inhoud te zien van het bericht) de vraag, "Wilt u het item wissen? Ja/Nee"
Ik kies op Nee, maar krijg nog steeds niet in de inhoud te zien.
Ik heb hierop meteen Orange gebeld met de vraag als dit bericht/afzender bekend is bij hun en als het eventuele schadelijk kan zijn. Helaas is het nummer en de vorm van het bericht niet bekend bij Orange.
Ter informatie:
Afzender bericht: 310000018
Inhoud: is niet te zien, vraag om te wissen ja/nee, komt telkens bij openen
Opvallend: In de inbox kan ik wel een overzicht zien van ontvangen berichten en afzenders. Achter het nummer staat een afbeelding van een (sim)kaart met een H.
Heeft er iemand dergelijke ervaringen met dergelijke berichten?
Dich bis echt unne foëzen haas