Toon posts:

[MSI] Wel of geen platinum?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de levering en specificaties zou ik een MSI K8N Neo Platinum moederbord moeten hebben. Heb precies dezelfde, maar.. op deze foto zitten rechtsonderin wel twee sata controller (1 & 2) die ik niet heb. Er staat op het moederbord wel Sata 1 en Sata 2, de voorbereiding voor de connectors zitten er ook, maar de connectors zelf niet.

Eerdere revisie?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je wel firewire? Zoniet dan heb je de FSR die is wat goedkoper (vanwege ontbrekende firewire en 2de sata).

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-08 15:07
je ziet het toch als je je comp opstart? tenminste ik zie dan een groot platinum logo in plaats van je memory-teller en zovoort

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Geen firewire op mijn moederbord (wel op de kast).

Ik heb toch echt dit (MSI K8N NFORCE3 NEO PLATINUM DDR400,SATA,Raid,7.1,Glan € 107,99 ) moederbord besteld bij cool-prices.nl..

Het verschil van de twee mobo's terug eisen?

Edit:// dat logo zie ik dus niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 22:44 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Idd, als je firewire en die extra s-ata aansluitingen toch niet gebruikt kun je net zo goed het verschil terugvragen. De moederborden zijn verder precies hetzelfde (ook zelfde bios etc.). Verschil zal iets van 10 euro zijn denk ik..

[ Voor 22% gewijzigd door Palomar op 04-12-2004 22:48 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Dan heb je waarschijnlijk de K8N-Neo FSR gehad, deze heeft 2 SATA poorten(links van het AGP slot)
Foutje van Cool Prices.

Verwijderd

Ach, gewoon ff teruggaan.. ik heb een P4PE geleverd gekregen ipv een P4PE-X, kan nu dus nog m'n 800FSB cpu er niet op kwijt :(

Verwijderd

Ik zou gewoon terug gaan en zeggen dat ze de verkeerde hebben geleverd.
Wie weet wil je de sata aansluitingen later nog eens gebruiken of de firewire, dan hoef je niet nogeens een extra pci kaartje later te kopen.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 22:44:
Geen firewire op mijn moederbord (wel op de kast).

Ik heb toch echt dit (MSI K8N NFORCE3 NEO PLATINUM DDR400,SATA,Raid,7.1,Glan € 107,99 ) moederbord besteld bij cool-prices.nl..

Het verschil van de twee mobo's terug eisen?

Edit:// dat logo zie ik dus niet.
Het verschil terugeisen of ze je het juiste moederbord laten opsturen en het andere op kosten van hun terugsturen. Ze moeten maar het juiste moederbord leveren :)

Persoonlijk zou ik voor die tweede optie gaan. Wie weet heb je in de toekomst die twee extra S-ATA aansluitingen nog nodig en FireWire kan ook altijd wel van pas komen.

Verwijderd

Ik zou het ook terug sturen. Zeker als je toekomstige uitbreidings wensen hebt. En uit ervaring weet ik dat die jongens van Cool-Prices daar absoluut niet moeilijk over doen. Echt een toffe zaak met supergoede service! ( En néé, ik heb geen aandelen in Cool-Prices....)

• Pshyto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-03-2020
djmurcielago schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 22:42:
je ziet het toch als je je comp opstart? tenminste ik zie dan een groot platinum logo in plaats van je memory-teller en zovoort
dat licht eraan of je gewoon je memory teller wil laten gaan of niet...
en dat is gewoon je boot logo en kan je aan of uitzetten in je bios...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het verschil tussen de bedragen terug eisen. Mijn pc is nu eindelijk zoals ik wil (na het gekloot met die GeForce6800GT), ben allang blij dat het nu werkt zoals ik wil.
Pagina: 1