Toon posts:

Videokaart legt systeem "plat"

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met mijn videokaart de Cardexpert GS Twin View. Ik wilde de Tv-out optie ingeschakeld hebben wat bij mij niet kon. Daarvoor mailde ik Hastec Nederland: De importeur van de kaartjes. Zij zeiden dat ik maar andere drivers moest installeren. na verschillende drivers te hebben geïnstalleerd en weer te hebben verwijderd ging het goed mis.

Ik kon niet eens meer mijn Tv-out en Twinview optie vinden. Die man had mij de nieuwste drivers 6.49 aangeraden, maar ook dat gaf geen gewenst resultaat. Het ergste is nu dat ik het mogelijke installatie programmatje van nvidia voor de tvout en twinview inschakelen niet eens kan installeren en evenmin kan ik nu 3dmark niet opstarten, omdat er een bestand DDRAW.DLL ontbreekt. Wie weet waar ik dat vandaan kan halen en dus alles mogelijk op te lossen??

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

hmmm directdraw.... zat dat niet in DirectX?
probeer die es opnieuw te installen...

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb je helemaal gelijk in; ik heb zowel directx 7 als 8 geprobeerd en 3dmark opnieuw geïnstalleerd, maar niets werkt.

/me is bang om zijn net geformatteerde (net twee dagen met win ME) en op orde hebbende harddiskje weer te moeten omtoveren tot een lege.

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij DDRAW.DLL toemailen????

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik had dat probleem ook.

sorry die kaart zuigt echt. Ik breng hem morgen terug. Hij is echt slecht.

Verwijderd

is k
geef je email adres ff

Verwijderd

Topicstarter
m.wiersema@quicknet.nl

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28
als je de package hep gedownload van http://www.microsoft.com/directx/

dan kan je het volgende doen
Start -> run -> c:\dir\van\dx\dx80nteng.exe -T:c:\tempdir /C

of als je geen win2k hep dan is de bestandsnaam anders.. maar da snap je wel denk ik.. wat dit doet is het uitpakken van die package naar een temp directory.. die /C zorgt ervoor dat setup nie meteen gestart wordt..

maar ik ben benieuwd of dat het probleem wel is.. soms zegtie dat ddraw.dll afwezig is terwijl het wel in c:\winnt\system32 staat.. of andere dir als je win9x gebruik..
in de directx troubleshooter staat er iets over in..

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Verwijderd

mhhhh
Pagina: 1