A8N-SLI afweging en onduidelijkheden

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 588 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
ik wou een nforce 4 ultra mobo kopen binnenkort en ik zat al ff rond te kijken op de asus site bij die sli boardjes uit verveling ;)
non deluxe: http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=A8N-SLI&langs=01#
deluxe: http://www.asus.com/prog/...A8N-SLI%20Deluxe&langs=01

en dan zag ik bij de specs hetvolgende staan:
A8N-SLI
- 2 x PCI Express x16 slot
*SLI mode : x8 , x8
*Default(Single VGA) mode : x16, x1
- 2 x PCI Express x1
- 3 x PCI

A8N-SLI deluxe
- 2 x PCI Express x16 slot
*SLI mode : both x16 slots operate as x8s
*Default mode : one operates as x16 and the other as x1
- 2 x PCI Express x1
- 3 x PCI

betekend dit nu dat je als je maar in videokaart erin steekt je ook 3 pci-e 1x hebt?

want dat je bij de sli versie maar 2 pci-e 1x had was eigelijk de voornaamste reden waarom ik de sli niet wou hebben... (sli is intressant voor mensen die om het jaar ofzo geld in een videokaart willen steken, bij mij is dat normaal maar eens in de zoveel jaar...)

vooral nu dat blijkt dat de SLI kaarten voor de ultra's uitkomen is dit nl wel intressant om te weten... (die A8N-SLI begint intressant te lijken... 136 euro.... :p)

en wat houd dit trouwens in?
- ASUS EZ Selector
- ASUS two-slot thermal design

enkel de deluxe versie heeft dit, en het staat bij SLI info

ook staat ook enkel bij de deluxe dat ie cool & quiet ondersteund... :? ondersteund de non-deluxe dit dan niet??

bij de non-deluxe staat ook bovenaan dat ie " Dual Gigabit LAN & AI NET2" heeft, maar onderaan in de specs staat dan alleen die onchip lan van nvidea?! das er 1 dus...

ook deze 2 zie ik enkel bij de deluxe staan:
- vDIMM: 9-step DRAM voltage control
- vCore: Adjustable CPU voltage at 0.0125 increment

misschien toch maar beter ineens voor de deluxe gaan dan?

en als ik dan toch bezig ben, wat betekenen deze?:
- Post Reporter
- ASUS EZ Selector
dat zijn nl special features die ook alleen bij de deluxe staan

[ Voor 38% gewijzigd door Mastakilla op 04-12-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
betekend dit nu dat je als je maar in videokaart erin steekt je ook 3 pci-e 1x hebt?
Ja, op voorwaarde dat een pci-e 1x kaart in een pci-e x16 slot past. (geen idee of dit kan, wss wel)
ook staat ook enkel bij de deluxe dat ie cool & quiet ondersteund... :? ondersteund de non-deluxe dit dan niet??
Beide ondersteunen het, het is nl iets dat de cpu zelf ondersteunt, zie startpost :)
- ASUS EZ Selector
A SLI motherboard requires an onboard SLI Selector Card to switch the system between SLI mode and non-SLI mode. Due to the confined space between the two PCI Express x16 slots, inserting and removing the selector card is difficult and could cause damage to neighboring components, the selector socket, and the selector card itself. The A8N-SLI Deluxe is the world's only motherboard to include the EZ Selector. This feature utilizes a special socket to accommodate the SLI selector card, enabling easy insertion and removal. When repeated insertion and removal is not a concern, the life expectancy of the SLI selector increases greatly.
ook deze 2 zie ik enkel bij de deluxe staan:
- vDIMM: 9-step DRAM voltage control
- vCore: Adjustable CPU voltage at 0.0125 increment
Op zo goed als ieder moederbord kan het, dat het niet op de website staat kan best zijn, want soms zijn die pagina's niet volledig.
Post Reporter
http://www.asus.com.tw/su...f/mbfeatures/postrep.aspx

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
thx voor de hulp

veronderstellend dat die specs dus stampvol fouten staan ;) is het dan zo dat het enige verschil tussen de deluxe en non-deluxe is dat wifi gedoe en firewire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Yup, en de deluxe heeft ook 4 extra SATA aansluitingen, een extra lan poort, extra accessories enzo.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
^^^ bovenstaande berichten zijn van [rml][ Discussie] AMD Athlon 64 & Opteron - Deel 7[/rml] afgesplitst, omdat het volkomen offtopic was ten opzichte van de discussie omtrent de Athlon 64 CPU's en chipsets. Je hebt het hier specifiek over het moederbord en niet specifiek over de CPU/chipset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
hehe

np

niet dat ik perse een asus wou hoor ;)

daar w8 ik nog wel wat reviews voor af,

maar nu weet ik iig dat de SLI versie ook een optie kan zijn...

tenminste als je een pci-e 1x kaartje dan ook in zo'n 2e pci-e videokaart aansluiting kan proppen bij die SLI versie's....

kan iemand dat misschien nog ff bevestigen?

zijn er trouwens al plannen voor non-server mobo's met pci-e 4x erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
maar, je hebt toch ook nog 3xPCI, dus kan je hier ook nog kaarten in kwijt als je niet genoeg hebt aan de PCI-E 1x slots. Dr zijn er "genoeg" te vinden zou ik zeggen...

(n00b is speaking, so don't kill me...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ja, maar PCI-E past niet in PCI :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ja weet ik, maar pci-e is toch net nieuw, dus voor bij een geluidskaart of wat dan ook kan je toch net zo goed een pci soundcard kopen die ouder is en het (bijna) net zo goed doet als eentje die net nieuw is voor pci-e. Of misschien vroeg ik me ook af waarom iemand meer dan 5 kaarten moet plaatsen, 3xPCI + 2 x PCI1x lijkt voor mij meer dan genoeg, maar correct me if i'm wrong

//maar dit wordt dan wel erg off-topic..

[ Voor 7% gewijzigd door mithras op 05-12-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
ik heb momenteel 5 van mijn 6 pci slots in gebruik, nu zijn dat wel dingen die tegenwoordig vaak onboard zitten (nics enzo), maar dan nog

3 pci en 3 pci-e zou nog net aanvaardbaar zijn, maar minder moet het echt ni zijn hoor (dermee dat ik ook geen mobo wil met maar 2 pci-e slots)

[ Voor 6% gewijzigd door Mastakilla op 06-12-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Uuuhm dat connector card dinges voor SLI zit dus niet bij de non deluxe?

[ Voor 6% gewijzigd door Johann0r op 07-12-2004 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johann0r schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:48:
Uuuhm dat connector card dinges voor SLI zit dus niet bij de non deluxe?
dat lijkt me sterk, die is nodig om het moederbord werkend te krijgen. (Of bedoel je dat tussenstukje voor de kaarten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
[quote]Hacku schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:26:
[...]

A SLI motherboard requires an onboard SLI Selector Card to switch the system between SLI mode and non-SLI mode. Due to the confined space between the two PCI Express x16 slots, inserting and removing the selector card is difficult and could cause damage to neighboring components, the selector socket, and the selector card itself. The A8N-SLI Deluxe is the world's only motherboard to include the EZ Selector. This feature utilizes a special socket to accommodate the SLI selector card, enabling easy insertion and removal. When repeated insertion and removal is not a concern, the life expectancy of the SLI selector increases greatly.

Heeft die non deluxe wel die SLI selector card om naar SLI mode te switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Johann0r schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:11:
Hacku schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:26:
[...]

Heeft die non deluxe wel die SLI selector card om naar SLI mode te switchen?
Ja, want die heb je ook nodig als je op 1 kaart wil draaien, staat in 1 of andere review waarvan ik het adres niet meer heb.
Ook heb ik het kaartje niet gezien als apart te bestellen toen ik het moederbord bestelde. Dussssssssss, ik neem aan van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik hem morgen binne krijg de A8N-SLI Deluxe
en ik neem aan dat er lekker veel op zit, een avondje knutselen :9~

Ik heb alles al behave het moederbord :'(

AMD 64 3000+
2x TakeMs 512 MB PC 400
Club3D 6600 GT

Oja de link die jij zocht is deze:

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2284&p=1

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:49

Animal_X

Rodin

Is er al een site die hem uitgebreid heeft gereviewd? Heeft hij voldoende bios opties en OC mogelijkheden? Ik neem aan dat hij over een goed werkende pci/agp lock beschikt.

Ik had eigenlijk al voor de MSI K8N Neo4 gekozen, maar aangezien het Asus bord een stuk goedkoper uitvalt dan ik had verwacht ga ik mijn keuze misschien nog wel herzien...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkong
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 13:36
Weet iemand de exacte release van deze plank? Ik ben ook van plan hem te bestellen, toch nog SLI voor zo'n 150 euro..
Eerst verwachtte ik dat ik voor dat geld ongeveer een leuke nForce 4 Ultra-plank zou gaan vinden, maar die zijn nog niet te vinden in Nederlandse online-shops.
De A8n-SLI deluxe verschijnt nu overal op websites, maar zijn er eigenlijk al werkelijk exemplaren uitgeleverd?

dkong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:48:

AMD 64 3000+
2x TakeMs 512 MB PC 400
Club3D 6600 GT

waar heb je em besteld?

ik zit ook dringend te wachten op een nforce4 mobo met pcie

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet toegeven dat ik ook zeer benieuwd ben bij welke shop jij je mobo hebt besteld, aangezien er atm nog geen shop is die er echt uitsluitsel over wil geven of iig niets over vermeld op hun site.

Alleen hier is er meer te lezen http://www.hardware.info/nieuws.php?id=4048 sinds gisteravond, maar op welke termijn ze hier zullen zijn .... :)
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:48:

AMD 64 3000+
2x TakeMs 512 MB PC 400
Club3D 6600 GT

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:49

Animal_X

Rodin

http://usa.asus.com/suppo...A8N-SLI%20Deluxe&Type=All

De user manuel staat al op de website. Misschien wel interessant om vast even door te lezen terwijl we nog aan het wachten zijn :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:32
Mischien een iedee om dadelijk een topic over dit mobo te maken net als de MSI NEO2

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40
@TS De "post reporter" is ws een irri stemmetje via de onboard geluidskaart, die dingen roept als "no keyboard detected" bij een usb keyboard en "system completed power on selftest, now booting from operating system"

[ Voor 24% gewijzigd door Dennism op 10-12-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 12:42

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

Misschien dat een van jullie mij hierin duidelijkheid kan verschaffen:

Op het asus-board zit een 24-pin ATX voedingconnector, als je nou een "oude" ATX voeding hebt met een 20-pin connector, kun je die dan wel gebruiken met dit board? (verlengkabeltje ofzo).

Hoop niet dat ik een nieuwe voeding moet kopen, alhoewel enermax wel met een hele mooie 550W SLI voeding komt (2 PCIe videovoedingsstekkers), de EG565AX-VE(G) lijkt me in dat geval wel wat, maar hierdoor komt de totaalprijs van een nieuw systeem wel aanzienlijk hoger te liggen

zie: http://www.enermax.com.tw...=1&gon=252&Gid=18&Gid2=25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
D3ton4tor schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:53:
Misschien dat een van jullie mij hierin duidelijkheid kan verschaffen:

Op het asus-board zit een 24-pin ATX voedingconnector, als je nou een "oude" ATX voeding hebt met een 20-pin connector, kun je die dan wel gebruiken met dit board? (verlengkabeltje ofzo).

Hoop niet dat ik een nieuwe voeding moet kopen, alhoewel enermax wel met een hele mooie 550W SLI voeding komt (2 PCIe videovoedingsstekkers), de EG565AX-VE(G) lijkt me in dat geval wel wat, maar hierdoor komt de totaalprijs van een nieuw systeem wel aanzienlijk hoger te liggen

zie: http://www.enermax.com.tw...=1&gon=252&Gid=18&Gid2=25
Dat zal waarschijnlijk gewoon gaan werken met 20 naar 24 pins connector maar je moet wel een beetje fatsoenlijke voeding hebben.

Ik zat zelf ook met dat probleem heb een half jaar geleden ook een Enermax 465 watt gekocht 120 euro en om nou weer een nieuwe te kopen ging niet. Dus heb ook z'n stekkertje besteld 6 euro

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

Ja, ik heb vorig jaar dus zo'n 460-470W enermax gekocht, en vond het eigenlijk ook te gortig om dit jaar direct weer een nieuwe aan te moeten schaffen... maar bedankt voor de info!!!(@Cyrus)

btw, hoe heten die kabeltjes, weet je dat ook toevallig?
btw2, ik kan me zo voorstellen dat wij niet de enige zijn met dit probleem, als er binnenkort(kan niet uitblijven) een groot ASUS A8N SLI ervaringen topic komt lijkt dit me er eentje voor in een topicstart te verwerken.

[ Voor 43% gewijzigd door D3ton4tor72 op 11-12-2004 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
20-24 pins converter freezinghardware.nl heeft ze ik heb hem besteld bij 4launch.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand inmiddels al of ze ergens al leverbaar zijn?

Hmzz net een e-mail terug van 4launch:
Ik hoop nog voor de kerst, maar ik denk zelf dat het wel eens januari zou kunnen worden.
:'(

Maar myHardware.nl zegt dan weer:
Je bent goed op de hoogte dat dit bord tot voor kort niet leverbaar was maar
ik heb vanmorgen van mijn distributeur de datum 15-12 als leverdatum
gekregen. Dit is overmorgen en dus kan ik dit mooie bord naar alle
waarschijnlijkheid gewoon binnen 4-8 dagen leveren!
:P

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hij is iig al leverbaar want er zijn al nieuwe BIOSSEN uit van dit mobo :)
Draai zelf mooi @ A8V Deluxe :D

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:34:
Hij is iig al leverbaar want er zijn al nieuwe BIOSSEN uit van dit mobo :)
Draai zelf mooi @ A8V Deluxe :D
Ik geloof niet dat dat zoveel wil zeggen, aangezien er inderdaad bekend is dat ze in Taiwan al geleverd zijn...
Maarja, om em nou daar te bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:07:
Weet iemand inmiddels al of ze ergens al leverbaar zijn?

Hmzz net een e-mail terug van 4launch:
[...]
:'(
Maar myHardware.nl zegt dan weer:
[...]
:P
Mja ik had ook al gemailt naar diverse shops een idd de 1 zegt kerst/januari en de ander denkt deze week al :?
Beetje jammer, het zou zo mooi zijn als ik hem voor mijn 2 weken vrij heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Heey goed nieuws, hoop dat de 939 CPU ook nog beetje leverbaar worden

http://www.xbitlabs.com/n...splay/20041212115855.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
mhh het enige wat ik hoop bij dit moederbord is dat de NB cooler er af kan en passief gekoelt kan worden (op anandtech las ik dat er misschien een grafischekaart in de weg zou zitten)

Ik heb namelijk helemaaal geen zin in zo'n 40mm piep fan... weet iemand hier iets over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
ixl85 schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:25:
mhh het enige wat ik hoop bij dit moederbord is dat de NB cooler er af kan en passief gekoelt kan worden (op anandtech las ik dat er misschien een grafischekaart in de weg zou zitten)

Ik heb namelijk helemaaal geen zin in zo'n 40mm piep fan... weet iemand hier iets over?
Gaat waarschijnlijk niet passen in SLI er waren al problemen met de fan dat hij niet groter kon zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Laatst online: 07:47

Sjod

Ik ben goed luisterend

Ben ook van plan dit bord te gaan halen. Zit alleen nog over mijn voeding na te denken. Heb nu een 400watt CWT (Channel Well) hele goede voeding, maar hij geeft maar 18a op de 12v. Is het dan verstandiger om een 350 Watt FSP 2.0 te halen deze geeft 10a en 15a op de 12v.

Dit wordt mijn config:

Athlon64 3000+ /3200+
Asus A8n deluxe SLI S939
2x 512 TwinMos pc3200
2x 80GB S-ATA WD
6600GT

Ik haal het wanneer ons bedrijf de bordjes gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Sjod schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:03:
Ben ook van plan dit bord te gaan halen. Zit alleen nog over mijn voeding na te denken. Heb nu een 400watt CWT (Channel Well) hele goede voeding, maar hij geeft maar 18a op de 12v. Is het dan verstandiger om een 350 Watt FSP 2.0 te halen deze geeft 10a en 15a op de 12v.

Dit wordt mijn config:

Athlon64 3000+ /3200+
Asus A8n deluxe SLI S939
2x 512 TwinMos pc3200
2x 80GB S-ATA WD
6600GT

Ik haal het wanneer ons bedrijf de bordjes gaat leveren.
Wacht gewoon nog even en kijk wat je systeem doet hij zal het wel uit houden hoor, kun je beter ff door sparen voor 450 of meer FSP 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:59:
[...]

Gaat waarschijnlijk niet passen in SLI er waren al problemen met de fan dat hij niet groter kon zijn
weet jij of er een alternatief is voor dit bord, waarbij dit ws zonder problemen zal gaan.

wil mn pc upgraden, maar het moet wel stil blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:34

Rick2001

9950X delidded en direct die

Het ziet er allemaal leuk uit die specs van ATX 2.0 voedingen, maar je moet niet vergeten dat hij dus niet (in dit geval van die 350watt FSP 2.0 voeding) 10+15=25 amp kan leveren aan 12volt. Dat zou namelijk al betekenen dat je al 25x12=300watt kwijt bent aan je 12volt lijn.
Bij de specs staat er ook bij dat 3.3volt+5volt+12volt samen niet meer dan 330watt kunnen leveren als maximale. Het zijn dus allemaal maar theoretische waarden die mogelijk zouden zijn als er geen andere voedingsspanning belastingen aanwezig zouden zijn, maar dat is natuurlijk niet zo.
In jouw geval zou ik dus echt niet voor die 350watt voeding kiezen, ik denk namelijk niet dat deze perse beter (lees sterker) is dan jouw Channel Well Technologie voeding van 400watt. :)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Laatst online: 07:47

Sjod

Ik ben goed luisterend

Maar het is wel meer vermogen dan mijn 400 watt leverd (210 nominaal). Ik ben een beetje beveroordeeld omdat wij een gigantische uitval hebben gehad op 300watt CWT's. Daarentegen hebben we zeer goede ervaringen met 300 watt fsp voedingen.
Ook trekken die 300 watt voedingen makkelijk de ath64 en p4 systemen, met uiterst scherpe toleranties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:14:
[...]

weet jij of er een alternatief is voor dit bord, waarbij dit ws zonder problemen zal gaan.

wil mn pc upgraden, maar het moet wel stil blijven.
Wil je SLI of niet als je wel SLI wilt moet je misschien naar MSI of Gigabyte kijken, of even wachten tot iemand het bord heeft en het getest heeft.

En als je geen SLI hoeft kun je de nForce 4 Ultra pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Cyrus kan je dat linkje nog eens geven?

http://www.xbitlabs.com/n...splay/20041212115855.html werkt natuurlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:27:
[...]

Wil je SLI of niet als je wel SLI wilt moet je misschien naar MSI of Gigabyte kijken, of even wachten tot iemand het bord heeft en het getest heeft.

En als je geen SLI hoeft kun je de nForce 4 Ultra pakken
ik wil een ati x850 dus niet sli.
zal die nforce 4 ultra maar eens bekijken

thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:22:
[...]

ik wil een ati x850 dus niet sli.
zal die nforce 4 ultra maar eens bekijken

thx :)
mhh mijne moet ook stil blijven, maar de Nforce 4 komt in het begin alleen met SLI..
daarna pas zonder SLI
dat is echt rot... (duurt dus langer)
maar het blijven in totaal 16 pipelines... dus ik vraag me af of het veel verschil uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je kijkt naar http://www.pcper.com/image.php?aid=98&img=board_big.jpg

zou die Zalman ZM-NB47j , deze dus http://www.zalman.co.kr/e...ew_slide.asp?idx=71&idm=4

dan niet passen, wordt een kwestie van meten als ik et bord heb denk k zo

EDIT:

Ligt natuurlijk ook aan de vid kaart, lijkt me zo dat er meer kans is dat 2 6600GT's gaan passen, dan 2 6800GT's ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens een belgische pc zaak zou de Sli na de 20ste leverbaar zijn. Ik verwacht ongeveer hetzelfde in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, morgen myHardware.nl nog maar eens e-mailen om te vragen of ze de bordjes dan wel echt binnen gekregen hebben, aangezien ze mailden dat ze de 15-12 binnen zouden komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat velen in dit draadje ook op een 6800 gt pci-e zitten te wachten.

Hoe zit het precies met inkopen vanuit de VS? Import belastingen e.d.? Aangezien de kaarten daar +_ 380 euro kosten is het misschien de moeite waard om de kaart daar te kopen.

Het zal hier denk ik nog wel een halve maand duren voordat de boel leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ik denk dat het bord deze week binnen komen, in belgie misschien volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:43:
als je kijkt naar http://www.pcper.com/image.php?aid=98&img=board_big.jpg

zou die Zalman ZM-NB47j , deze dus http://www.zalman.co.kr/e...ew_slide.asp?idx=71&idm=4

dan niet passen, wordt een kwestie van meten als ik et bord heb denk k zo

EDIT:

Ligt natuurlijk ook aan de vid kaart, lijkt me zo dat er meer kans is dat 2 6600GT's gaan passen, dan 2 6800GT's ;)
tja idd dat zie ik, maar zal het gaan in combi met de temps van dat ding? ik denk namelijk dat deze chipset iets warmer word dan die van nu...

(en ja, ik wacht ook op de 6800GT ;) )

edit
@ ondermij
omdat ik mn hele upgrade pas in begin februari ga halen (voeding, cpu, mobo, gpu, ram)

[ Voor 11% gewijzigd door ixl85 op 14-12-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:48:

(en ja, ik wacht ook op de 6800GT ;) )
En waarom zou jij het niet in het buiteland kopen, behalve dan eventueel gezeur met garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmzz ja dat ze warmer worden zal inderdaad wel, naja das toch wel een gok dan natuurlijk ;)

Ik wacht niet op een 6800GT, ik koop waarschijnlijk een 6600GT, past beter in budget ;)

Maar ik wacht nog wel op de A8N Sli deluxe... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog eens een e-mail gestuurt naar Azerty mbt. levering van a8n-SLI deluxe:
Goedemorgen,

Onze leverancier verwacht dit moederbord eind deze week bij hun binnen.

Wij hebben er voldoende gereserveerd.

Het is alleen nog afwachten of Asus ook daadwerkelijk uit zal leveren, want het gebeurd wel eens dat ze dit toezeggen, maar op het laatst toch niet leveren.

Met vriendelijke groet,

R. Klink
Azerty Hardware
Dit zal niet veel anders voor de rest van de shops denk ik zo maar... ff wachten nog dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@White-Fox

Ik kreeg precies hetzelfde mailtje gister :P

Ze zullen er wel een template voor gemaakt hebben..

pcglobe mailde:
Ik hoop dit moederbord volgende week te kunnen leveren, maar helaas kan ik
dit niet met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Alternate heeft de deluxe al op voorraad!!!!

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keej dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkong
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 13:36
En gelijk een tientje bovenop hun vorige prijs gooien..

dkong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is in ieder geval geen foutje ofzo, want ze mailen:

hmm ok, ik mag blijkbaar inhoud van de mail niet publiceren.

Maare er staat iig in de mail die ik kreeg de ze er nog hebben :P

Damn ze hebben de prijs weer 10 euro verhoogd :/

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 12:09 . Reden: policy van alternate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:14

Wimo.

Shake and Bake!

Hmm.. ik zie op xtreme allemaal mensen met 2x 6600gt+a8n die hogere scores halen dan een enkele 6800gt agp .. en de prijs is ongeveer gelijk. Is het wijsheid om voor een dual config te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Wimo. schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:32:
Hmm.. ik zie op xtreme allemaal mensen met 2x 6600gt+a8n die hogere scores halen dan een enkele 6800gt agp .. en de prijs is ongeveer gelijk. Is het wijsheid om voor een dual config te gaan?
Nee niet echt slim om nou meteen 2x6600GT te kopen kun je beter 1x6800GT en Late nog 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Cyrus The Virus schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:54:
[...]

Nee niet echt slim om nou meteen 2x6600GT te kopen kun je beter 1x6800GT en Late nog 1
Dat is geen optie..de 6800gt pcie is niet leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Wimo. schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:11:
[...]

Dat is geen optie..de 6800gt pcie is niet leverbaar
Zal niet lang meer duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Sterker nog.. zie ze al staan in de PW. Alleen veel te duur .. Heb gelezen dat de 6600gt x2 misschien wel hoger scoren in 3dmark .. maar irl zijn ze trager dan 1x 6800Gt @ ultra. Ik ga dus gewoon voor een msi 939+ 3200+ Winchester .. ik ben mn huidige dfi lanpart wel zo zat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
idd duurt niet meer lang, en het is dus neit slim
want je zit met 2 kaarten dwz dat je ook met 2 irritante fans zit.
2 mogelijke upgrade kits (coolers)
en 2 keer het stroomverbruik...
in verhouding zuipt een losse 6800GT minder dan 2 6600gts

ik snap ook niet waaromiedereen hier zegt "ow dadelijk 2 6600GT's"
het is veel voordeliger om 1 6800GT te kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:15:
idd duurt niet meer lang, en het is dus neit slim
want je zit met 2 kaarten dwz dat je ook met 2 irritante fans zit.
2 mogelijke upgrade kits (coolers)
en 2 keer het stroomverbruik...
in verhouding zuipt een losse 6800GT minder dan 2 6600gts

ik snap ook niet waaromiedereen hier zegt "ow dadelijk 2 6600GT's"
het is veel voordeliger om 1 6800GT te kopen :?
Dat stroomverbruik valt wel mee hoor:
http://www.anandtech.com/printarticle.aspx?i=2284

scheelt bijna niks, maar van die coolers klopt wel.

Ik koop lekker 1 6600GT, dan kan ik die misschien over eent tijdje naar 2 upgraden, of gelijk 2x 6800GT / Ultra's kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm,

Ik wilde eigenlijk een Asus A8N sli deluxe pakken en dan
2x valueselect (die in 1 doos geleverd worden) erbij nemen.

Nu lees ik hier:
http://www.asus.com/products/mb/qvl/A8N-QVL.pdf
Dat dat geheugen geen dual channel zou pakken ofzo..
Maar ik lees daar ook dat Twinx niet werkt in 2x dual channel als je 4 dimm's pakt :/

Gaat dit nou niet werken of ben ik gewoon stom..

edit:

niet zo netjes 2x posts 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 15:53 . Reden: whoops ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:52
Asus A8N sli deluxe eigenaar meldt zich...

Al wil het ding nie booten op een tijdelijke pci kaartje (nee nie pci-e) :(
tot dat ik mijn 6600gt heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Blizzard schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:49:
Asus A8N sli deluxe eigenaar meldt zich...

Al wil het ding nie booten op een tijdelijke pci kaartje (nee nie pci-e) :(
tot dat ik mijn 6600gt heb :(
Congrats, uiteraard zijn wij alleen zeer benieuwd waar jij hem vandaan hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:53:
[...]

Congrats, uiteraard zijn wij alleen zeer benieuwd waar jij hem vandaan hebt :P
alternate :D

Kregen er vandaag 40 binnen en die zijn allemaal al weer weg zie ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, kan een van de bezitters van de A8N-SLI aangeven of de nexxos XP bold amd 64 op het mobo past? Het gaat om de schroefgaten op de hoeken van het blokje

http://www.alphacool.de/p...1&rm=show_menu&menu_id=2#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:08:
Hallo, kan een van de bezitters van de A8N-SLI aangeven of de nexxos XP bold amd 64 op het mobo past? Het gaat om de schroefgaten op de hoeken van het blokje

http://www.alphacool.de/p...1&rm=show_menu&menu_id=2#
Zou gewoon moeten passen is universeel denk ik (de maten)

T-Blizzard laten even weten wat voor scores je haalt als je zin en tijd hebt })
Zie Net dat mijn moederbord onder weg is morgen of overmorgen binnen :D alleen cpu laat nog op zicht wachten :(
Kan misschien een MOD Topic Titel verander in ASUS A8N-SLI Deluxe (general)

[ Voor 32% gewijzigd door Cyrus The Virus op 15-12-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
kan iemand die het bordje al heeft ff posten hoe het zit met die irritante NBfan

en kan iemand dit bevestigen
Twinx niet werkt in 2x dual channel als je 4 dimm's pakt
(dat vind ik kut want ik wou nou net Twinx C2pro.... of heeft iemand een beter alternatief (in totaal 1GB, mag niet meer kosten dan 240 :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

* Moartn zit ook naar de Asus nForce4 bordjes te kijken :)

Als ik het goed begrijp heeft de SLI versie van asus een actieve chipsetfan, en dat gaat veel lawaai produceren natuurlijk. Die ervaring heb ik inmiddels wel opgedaan met andere mobo's met chipsetfans: eerst zijn ze stil, maar na een half jaar is het gigantisch lawaaiig.

Ik kan zo snel geen foto vinden van de non-SLI deluxe versie (staat ook nog steeds niet op de asus-site), weet iemand of die wel passief gekoeld is?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
"System failt memory test"

Mijn geheugen uit sig werkt dus nie

edit: Dus wel met 1 dimm

[ Voor 36% gewijzigd door T-Blizzard op 15-12-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Blizzard schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:19:

welk merk geheugen en wat voorn type heb je?

Stomme vraag, hyperx dus...

Weet iemand of corsair value select gaat werken in dat bord?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet overigens iemand wat de NV Firewall op zowel de gewone en de deluxe versie van het moederbord voorsteld? Ik heb gezocht op zowel de ASUS site als op Google, maar kan hier niets over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
Als ik mijn mem in A1 en B1 doe (dus nie dual channel)
Dan werkt het wel :)

Hij boot trouwes mijn oude windows perfect :)

2100+ xp met nforce2 --> 3000+ met nforce4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Blizzard schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:19:

Die mensen van hardwareinfo.net hebben dat bordje ook aan de praat gekregen met 2 Point of View 6800 GT kaarten in SLI mode. En deden dat tevens met 2 N'Vidia reference 6800 Ultra kaarten nog eens dunnetjes over gedaan. 8)7

Dus even bij hun review kijken wat voor merk geheugen zij gebruikt hebben, misschien dat dat uitkomst biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Blizzard schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:59:
Als ik mijn mem in A1 en B1 doe (dus nie dual channel)
Dan werkt het wel :)

Hij boot trouwes mijn oude windows perfect :)

2100+ xp met nforce2 --> 3000+ met nforce4
Mag ik vragen wat je nieuwe geheugen wordt?

ik zit namelijk te twijfelen en wil eigenlijk neit het risico lopen dat dual channel neit werkt...

@Puyol

Ze zeggen alleen:
twee repen zeer snel Corsair geheugen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:03:
[...]

Mag ik vragen wat je nieuwe geheugen wordt?

ik zit namelijk te twijfelen en wil eigenlijk neit het risico lopen dat dual channel neit werkt...
Daar wacht ik dus ff mee :D tot dat er wat meer ervaringen zijn :P

En tja tot die tijd iets uit dit lijstje

http://www.asus.com/products/mb/qvl/A8N-QVL.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja dat lijstje is niet echt om over naar huis te schrijven :S

Maar misschien dat ik kingston pak, die werken iig...

wel CL3, maar das misschien wel te tweaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
hmmmm mem in A1 en B1

en tijdens booten staat er ddr333 dual channel 128 bit ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

right :|

hmzz, misschien toch niet zo'n goede keus dit bordje dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Als je nog even wacht ik heb zelf Corsai PC3200 2x256MB Twinx en als ik mobo + cpu heb test ik hem meteen bord heb ik morgen of over morgen CPU weet ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
Don't get me wrong het draaid als een tiet...
Normaal prak je er natuurlijk ook geen geheugen in van een een kleine 1,5 jaar oud.
Maar financieel gezien was het ff of geheugen of videokaart :P
Dan maar ff met oude mem draaien en een 6600gt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
T-Blizzard schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:51:
Don't get me wrong het draaid als een tiet...
Normaal prak je er natuurlijk ook geen geheugen in van een een kleine 1,5 jaar oud.
Maar financieel gezien was het ff of geheugen of videokaart :P
Dan maar ff met oude mem draaien en een 6600gt
Mooi om te horen ga je nog wat 3D mark doen of niet

Wat zijn nou percies de spec's ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok op die manier :)

ik heb mijn lijstje hierzien, en doe denk ik GeIL dual channel :P

ga, als jullie ervaringen een beetje ok zijn vrijdag bestellen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
[quote]Cyrus The Virus schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:53:
[...]

ASUS A8N-SLI Deluxe rev 1.02

3000+

ADA3000DIK4BI
CBBFD 0441TPMW
1088109K40142

2 x Kingston Hyper X KHX3000/256 :)

en morgen een XFX 6600gt als goed is.... 3dmarken durf ik niet aan met een s3 trio :) (zeg maar niks :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
ik snap ook niet waarom dat bord niet alles eet.... zoveel verschil zit er toch niet in die ram? het is allemaal het zelfde princiepe.... (en in dat pdfje van asus staat dus weer net de Corsair twinx C2 die niet op dual werkt... great... hopelijk heeft Cyrus The Virus meer geluk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Als ik kijk bij Crucial, zie ik in hun memory selector er geen normaal 512 meg PC3200 geheugen bij staan, alleen ECC en Ballistix. Dat heb ik nog bij geen enkel mobo meegemaakt behalve bij deze. Dat belooft niet veel goeds moet ik zeggen :{

Ik ben blind, het staat er _wel_ bij... Het valt weer mee dus :P

[ Voor 14% gewijzigd door Moartn op 15-12-2004 22:18 ]

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Volgens Manual zouw mijn geheugen goed zijn maar misschien komt er nog 2x512 ipv 2x256
Ik houd jullie op de hoogte hoop dat CPU niet te lang duurd. Ik mag systeem alleen testen daar na moet ik wachten tot kerst wat nog maar 1 week is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
http://www.xbitlabs.com/n...splay/20041212115855.html volgens mij was het deze die je bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

ik heb ook gelezen dat er problemen zouden zijn met Corsair 3200 XL geheugen, laat ik dit nou net hebben.(kan de review niet zo snel vinden).
Uiteraard hoop ik dat dat niet waar is, als iemand het echter kan bevestigen, dan hoor ik dat graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
D3ton4tor schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:07:
ik heb ook gelezen dat er problemen zouden zijn met Corsair 3200 XL geheugen, laat ik dit nou net hebben.(kan de review niet zo snel vinden).
Uiteraard hoop ik dat dat niet waar is, als iemand het echter kan bevestigen, dan hoor ik dat graag
Kun je nog eens kijken waar je dat gevonden had, de meeste mobo's van review zijn nog test versies dus niet de je nou koopt in de winkel (kun je zien aan NB fan). Ik kan het zelf niet testen heb zelf gewoon Twinx CL2 geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 10:30
Oei oei, ik heb dat plankje net besteld en ik heb TWINX PC4000 PRO geheugen. :/ Zal dit ook fout gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Laatst online: 01-09 12:57
mmmh ... ik wil in januari/februari dit bord ook aan gaan schaffen, maar heb een GEiL dual channel kit (PC4000), beter pakt ie dat gewoon ... heb geen zin om nieuw geheugen aan te schaffen, dit was al duur zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Niet te gouw denken dat dit moederbord problemen heeft met geheugen je moet gewoon in de goeie bank stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Laatst online: 01-09 12:57
Ja da's waar, tot nu toe zijn het ervaringen van 1 persoon, dus echt veel zegt het niet ... maar hij krijgt het wel alleen aan de praat als ie het niet in dual channel mode draait, en da's toch zonde :)

oh nee, hij draait juist wel dual channel ... beter lezen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Raziel op 15-12-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
Raziel schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:24:
Ja da's waar, tot nu toe zijn het ervaringen van 1 persoon, dus echt veel zegt het niet ... maar hij krijgt het wel alleen aan de praat als ie het niet in dual channel mode draait, en da's toch zonde :)

oh nee, hij draait juist wel dual channel ... beter lezen :)
ik heb alles default mem @ ddr333 en dan bench ik bij sisoft met memtest 4052 MB/s :Z

En volges mij is dat geheugen nie zo kritisch allemaal :) dat van mij is al antiek wordt nog wel vervangen enzo maar bordje mankeerd echt verders niks aan, me is er ook heel erg blij mij mee :)
morgen 6600gt en dan is ff spelen met alle instellingen :*)

Verwijderd

Raziel schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:17:
mmmh ... ik wil in januari/februari dit bord ook aan gaan schaffen, maar heb een GEiL dual channel kit (PC4000), beter pakt ie dat gewoon ... heb geen zin om nieuw geheugen aan te schaffen, dit was al duur zat :(
Waar heb je die informatie vandaan dat ie dit geheugen pakt?

Want ik wil namelijk ook GeIL dual channel pakken ervoor..

edit:

Alle site's van de geheugen fabrikanten zijn niet echt up to date, meestal zijn die pagina's enkele maanden geleden geupdate...

edit2:

Ok dan, voor alle mensen die nog niet weten welk geheugen ze kunnen usen:

check deze page:
http://www.cyberpowersyst...ndsystem/ultrasli.asp?v=d

daar kun je namelijk je systeem samenstellen met waarbij een asus a8n sli deluxe gebruikt wordt, en bij het geheugen lijstje staan een aantal soorten ram :P

TwinX staat er niet bij :/, maar gelukkig GeIL dual channel wel _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 09:49 ]

Verwijderd

in de manual staat ook dat als je 2 modules hebt, deze in bank A1 en bank B1 moet drukken :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 09:52 . Reden: beetje onduidelijk :) ]

Verwijderd

Ja maar is dat dan nog wel dual channel :?

ok in de manual staat inderdaad dat dat zo moet, ik ben wel overtuigd dat het goed gaat komen nu :)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 10:05 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.