[2003] wil niet lukken met netfinity 5000

Pagina: 1
Acties:

• hatsaflats
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-02 20:43
Wie o wie kan me hiermee verder helpen?

Ik ben in het bezit van een Netfinity 5000 (5RY), met daarin een dual PIII 550MHz CPU's, 512MB RAM en 3*9.1GB SCSI (geen raid). Nu ben ik al een hele poos bezig om daar w2k3 op te zetten om er wat mee te experimenteren, maar elke keer als ik de setup draai en stopt hij bij het starten van windows. Ik krijg dan een blue screen errot te zien met de melding dat er een fout is met de NTFS.sys ("page_fault_in_nonpaged_area" en stop: "0x00000050")

Windows 2000 Pro en Server draaien er wel goed op.

Ik heb me inmiddels rot gezocht op het net wat nu de oplosing kan zijn, maar nog steeds zonder succes. Dus nu stel ik de vraag hier in de hoop dat er iemand is die me wat verder kan helpen.

THNX! _/-\o_

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Lijkt me een SCSI driver probleem. Ik neem aan dat je model 86595RY hebt? Heb je ook al opmde IBM website gekeken voor nieuwere drivers. Je kan het beste hier starten.

[ Voor 7% gewijzigd door JoetjeF op 04-12-2004 21:25 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke oplossingen heb je zelf allemaal al geprobeerd? Bij [google=0x00000050 server 2003 page_fault_in_nonpaged_area] kom ik er nogal wat tegen. Om je hier zo goed mogelijk in te adviseren, hebben we deze informatie nodig :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Bij dit soort gevallen wil het updaten van de rom van je raid kaart ook nog wel eens helpen - je moet overigens op dat moment wel opletten dat de drivers van je raid overeen komen met de revisie van je raid-rom :)

• hatsaflats
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-02 20:43
Beeeeeetje late reactie...maar de meeste oplossingen die ik heb kunnen vinden kon je alleen toepassen bij al geinstalleerde systemen. Mijn probleem treed al op bij het installeren. Inmiddels heb ik de BIOS al kunnen updaten, nu nog maar ff zoeken naar een scsi update (wat ik op de IBM site geen leuke bezigheid vind. 8)7

Suggesties blijven welkom...ik post wel weer als ik een stappie verder ben :9