Hey mensen, ik heb net iets zitten verprutsen volgens mij
T begon allemaal met het resetten van mn bios settings, had mn timings lager gezet en da trok ie dus niet. Nou goed, ff cmos gecleared en niks aan t handje. Alleen krijg ik nu bij van alles waar je in moet loggen iets van een beveilings certificaat waarschuwing en vraagt ie telkens of ik door wil gaan.... Dit vind ik dus nogal irritant dus heb is zitten kijken hoe ik dat uit kon krijgen.
Toen ik weer via msn op de mail link drukte, kreeg ik weer dat ding opgeplopt. Kun je dus ja voor door gan type nee en nog iets ik geloof certificaat ofzo, nou ik druk dus op certificaat en krijg het een en ander te zien war ik verder weinig aan kon veranderen. Toen drukte ik op geavanceerd en daar zag ik een aantal opties die je aan en uit kon vinken. Er stond er maar een aangevinkt, namelijk "server verificatie" nou ik dacht dus als ik die nu is uit knal, mischien begint ie dan nie steeds weer over dat certificaat te zeiken.
Nou was dat wel waar, maar als ik nu op de mn mail linkie in msn druk krijg ik die hele site nie meer te zien
Beetje kut dus, en als ik gewoon via ie naar hotmail ga doet ie t nog wel, maar bij het inloggen gaat het weer fout (deze pagina kan niet gevonden worden) Heel irri ben er al een tijd zoet mee geweest maar kom er niet uit. (weer zoiets waarvan je achteraf denkt, fuck was ik er maar met mn poten afgebleven hehe
) Nou goed, ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik kan mn mail nie meer lezen nu
Iig alvast bedankt voor de moeite.
Groet B.
Toen ik weer via msn op de mail link drukte, kreeg ik weer dat ding opgeplopt. Kun je dus ja voor door gan type nee en nog iets ik geloof certificaat ofzo, nou ik druk dus op certificaat en krijg het een en ander te zien war ik verder weinig aan kon veranderen. Toen drukte ik op geavanceerd en daar zag ik een aantal opties die je aan en uit kon vinken. Er stond er maar een aangevinkt, namelijk "server verificatie" nou ik dacht dus als ik die nu is uit knal, mischien begint ie dan nie steeds weer over dat certificaat te zeiken.
Groet B.