Toon posts:

Geprutst met certificaat hotmail, kan niet meer inloggen:(((

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, ik heb net iets zitten verprutsen volgens mij :( T begon allemaal met het resetten van mn bios settings, had mn timings lager gezet en da trok ie dus niet. Nou goed, ff cmos gecleared en niks aan t handje. Alleen krijg ik nu bij van alles waar je in moet loggen iets van een beveilings certificaat waarschuwing en vraagt ie telkens of ik door wil gaan.... Dit vind ik dus nogal irritant dus heb is zitten kijken hoe ik dat uit kon krijgen.

Toen ik weer via msn op de mail link drukte, kreeg ik weer dat ding opgeplopt. Kun je dus ja voor door gan type nee en nog iets ik geloof certificaat ofzo, nou ik druk dus op certificaat en krijg het een en ander te zien war ik verder weinig aan kon veranderen. Toen drukte ik op geavanceerd en daar zag ik een aantal opties die je aan en uit kon vinken. Er stond er maar een aangevinkt, namelijk "server verificatie" nou ik dacht dus als ik die nu is uit knal, mischien begint ie dan nie steeds weer over dat certificaat te zeiken. :P Nou was dat wel waar, maar als ik nu op de mn mail linkie in msn druk krijg ik die hele site nie meer te zien :( :( Beetje kut dus, en als ik gewoon via ie naar hotmail ga doet ie t nog wel, maar bij het inloggen gaat het weer fout (deze pagina kan niet gevonden worden) Heel irri ben er al een tijd zoet mee geweest maar kom er niet uit. (weer zoiets waarvan je achteraf denkt, fuck was ik er maar met mn poten afgebleven hehe |:( |:( ) Nou goed, ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik kan mn mail nie meer lezen nu :( Iig alvast bedankt voor de moeite.

Groet B.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het eerste stuk van je verhaal snapte ik nog: Je bios resetten heeft echter geen invloed op het certificaat wat je schijnbaar gebruikt bij je hotmail account. Volgens mij heb je geen eens echte certificaten bij je hotmail account, maar dat zijn details.

Zou je je verhaal korter en duidelijk willen opschrijven :? Je kunt hiervoor de edit knop gebruiken welke rechtsboven in je post zit. Hoe beter de leesbaarheid, hoe meer mensen je post aflezen en hoe beter de oplossing zal zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door dr snuggles op 04-12-2004 21:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
wwillem schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 21:14:
Het eerste stuk van je verhaal snapte ik nog: Je bios resetten heeft echter geen invloed op het certificaat wat je schijnbaar gebruikt bij je hotmail account. Volgens mij heb je geen eens echte certificaten bij je hotmail account
Nee idd, maar ik kreeg die pop up over certificaat beveiligin, nadat ik mn cmos gecleared had, daarvoor heb ik er nooit last van gehad. Maar als je in IE naar Extra - Internetopties - tab inhoud - certificaten - Geavanceerd gaat, dan zie je het scherm waar ik via die pop up terecht ben gekomen, alleen was er toen alleen "verificatie van de server"aangevinkt, en die heb ik toen dus uitgevinkt. Nu kan ik vervolgens niet meer inloggen op hotmail, erg irri :( Ik hoop dat het iets duidelijker is zo....

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Het is handig als je je Windows en Internet Explorer versie even vermeld.

Bij mij staat in het 'Geavanceerde opties' schermpje alles aangevinkt, behalve 'Clientverificatie' en 'E-mail beveiligen.' (Ik heb WinXP SP2 + Internet Explorer 6 SP2 + Alle Windows Updates.)

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry vergeten te zeggen. Ik heb dus ook WinXP SP2 + Internet Explorer 6 SP2 + Alle Windows Updates :9 En idd ik heb ook alleen "clientverificatie" en "email-beveiligen" uitgevinkt staan, maar toen ik dus via die certificaat-beveilings pop up daarheen ging, stond aleen verificatie van de server aangevinkt...en toen ik die uitvinkte en op ok drukte, kon ik vervolgens niet meer in hotmail komen.... :(

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 22:18:
[...] stond aleen verificatie van de server aangevinkt...en toen ik die uitvinkte en op ok drukte, kon ik vervolgens niet meer in hotmail komen.... :(
Dan vink je 'm toch gewoon weer aan?

Of snap ik 't niet helemaal?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Je hebt je bios gereset en sindsdien krijg je al die waarschuwingen? Kijk eens naar de klok? Die staat waarschijnlijk verkeerd waardoor de certificaten nog niet of niet meer valide zijn. Die hebben namelijk een ingangsdatum en een verloopdatum.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1