Webcam beeld draaien

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• killerbee17
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06-2024
Is het ook mogelijk om het beeld van m'n webcam te draaien?
De webcam ligt namelijk op z'n kant, maar ik wil het beeld wel graag recht hebben dan. Het gaat om een trust spyc@m 100

wwweet ik veel...

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:01

AzzKickah

06-CENSORED

Ik weet niet of dat kan, heb zelf geen webcam, maar waarom ligt ie op zn kant dan??

• killerbee17
't is een beetje een casemod projectje geworden. Het printje van de webcam zit nu in een piepschuimen bol. Het printje paste maar op 1 manier erin, en dat was op z'n kant.

wwweet ik veel...

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 20:25

WPN

zit de lens aan het printje?

misschien dat je die los kan halen en dan zo draaien

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• killerbee17
De lens is wel los te halen maar de fotocel zit vast aan het printje, en daar is niets aan los te halen. Als je alleen de lens draait lost dat niets op.

Ik ben dus echt op zoek naar een softwarematige oplossing, of iets in de vorm van een configuratiebestandje editen ofzo

[ Voor 30% gewijzigd door killerbee17 op 04-12-2004 20:42 ]

wwweet ik veel...

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:35

pietje63

RTFM

Ligt denk ik aan de driver.. Mijn broertje heeft een cheap ass webcam van de media markt en daarbij kan het via de instellingen in msn ergens..

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:45
Dit kan je als het goed is in de software van je spycam draaien, mijn spycam 300 kon het iig wel mee.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Pagina: 1