Toon posts:

Leuke games voor ongeveer 25 piek....

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het niet zo breed als de meeste tweakers.daarom kan ik ook niet zo veel geld
aan games uitgeven.zijn er nog leuke games te koop voor ongeveer 25 gulden?en niets in het rpg genre aub!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 15:15

damswer

mSW - LU since 2005

ga naar de bart smit, de dynabyte en grabbel door de koopjes bakjes.

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
kzag laast discworld liggen voor 20 piek bij de blokker ofzo..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 januari 2001 15:41 schreef nikao het volgende:
kzag laast discworld liggen voor 20 piek bij de blokker ofzo..
discworld,wat is dat voor iets?

Verwijderd

First Person Shooter: Unreal Tournament voor 29,95 bij Dynabyte (27,nog wat met gratis klantenkaart): volgens velen één van de beste games ever, dus kopen die hap.
Autootje rijden: Driver (overal voor 25,-).
Real Time Strategy: Total Annihilation (5,- bij Blokker, als je ‘m los aantreft).
En zo kan ik nog wel even door gaan.
Het beste kun je inderdaad even kijken bij Bart Smit, Intertoys of Dynabyte en als je dan wat ziet gewoon op het internet naar reviews zoeken of hier vragen of het wat is. Topgames van een klein jaar geleden (of nog korter) zijn gauw al voor een habbekrats te koop.

P.S. Discworld is een adventure in een soort toverachtige wereld (als ik me niet vergis). Je moet er van houden...

Verwijderd

Topicstarter
Unreal Tourney heb ik al,
Driver ook

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 21:13

Pierik

I'll be back!!!

Grand Prix Legends kost ook nog maar 30 piek ofzo. Als je hem nog ergens kunt vinden zou ik die zeker aanraden. Hij is heel moeilijk en daardoor weet je zeker dat je er heel lang wat aan hebt. Zeker als je mee gaat doen aan zo'n online Grand Prix Legends league :9

Iracing Profiel

Verwijderd

Ook aardig en weer eens heel wat anders: de pinball games van Empire: Pro Pinball: (In chronologische volgorde) The Web, Timeshock, Big Race USA en iets met Journey. Je kan zo los of samen krijgen (goed opletten dat je niet te weinig voor teveel geld koopt!) Wat voor soort games hou je eigenlijk het meest van?

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-02 15:01
Discworld is een adventure......
naar de boeken van Terry Pratchett.... nogal leuke humor enzo, maar graphics zijn behoorlijk verourderd. Total Annihilation zou 'k zeker kopen als je 'em nog kan vinden... vet goed strategie spel, en 5,- is nou niet bepaald duur :)
Ik heb hier Planescape Torment liggen, was 25 piek bij de A&P maar dat zal wel zijn geweest omdat het sinterklaas was
Greetz,
Coen

Only dead fish go with the flow

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 januari 2001 16:05 schreef hellogoodbye het volgende:
Ook aardig en weer eens heel wat anders: de pinball games van Empire: Pro Pinball: (In chronologische volgorde) The Web, Timeshock, Big Race USA en iets met Journey. Je kan zo los of samen krijgen (goed opletten dat je niet te weinig voor teveel geld koopt!) Wat voor soort games hou je eigenlijk het meest van?
shooters en racegames vind ik wel leuk,de rest boeit me niet zo

Verwijderd

Tja, shoot 'm ups... Als je UT al hebt (en Half Life misschien) dan blijft er weinig over. In de bargain bin tenminste. Over een half jaar of zo zou ik eens kijken of No One Lives Forever al goedkoop te krijgen is: da's grappig en weer eens wat anders.
Wat racespellen betreft: Speed Busters en Breakneck zijn grappige ARCADE racers die al een hele tijd goedkoop te krijgen zijn (alhoewel... Breakneck heb ik zelf nog steeds niet: weet iemand waar ik die kan vinden?) Al overige goedkope (!) spelen zijn brandhout. Mocht je Rally Championship 2000 goedkoop zien, dan moet je die ook kopen. De laatste keer dat ik 'm zag was 'ie nog 50 piek (net als NFS Porsche, héél aardig!), maar dat zal ook wel minder worden.
Pagina: 1